• Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 18292

ETWINNING PROJEKTAS „TARPKULTŪRINĖS KOMUNIKACIJOS ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS IR JŲ INTEGRAVIMAS UŽSIENIO KALBŲ IR KITŲ DALYKŲ PAMOKOSE“

 

Projektas „Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokose“ ir projekto pristatymo filmas įvertinti Europos komisijos organizuotos tarptautinės konferencijos „Europos kalbų dienos 2020“ sertifikatu – CERTIFICATE OF PARTICIPATION Online conference on Education begins with language – a comprehensive approach to the teaching and learning of language. 

2020-09-28 vykusioje vaizdo konferencijoje „Europos kalbų dienos 2020“ buvo demonstruojami Europos kalbų konkurso projektai. Minėtas eTwinning projektas tarptautinėje konferencijoje buvo vienintelis atstovavęs Lietuvą. Jame dalyvauja daugiau kaip 100 narių iš Lietuvos ir kitų Europos šalių darželių, mokyklų, gimnazijų, progimnazijų bei Vytauto Didžiojo universiteto, per metus pelnė 2 kokybės ženklelius.

Nuo lapkričio mėnesio į šį projektą įsitraukė ir Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazija. Mokytojos Laimutė Litvinskienė, Eglė Simonaitienė, Eglė Linkevičiūtė, Danguolė Gudžiuvienė  ir 7 klasės mokinės Ieva Dimaitė bei Gabrielė Zavadzkytė lapkričio 23 d. dalyvavo renginyje - tarptautinė praktinė nuotolinė mokytojų ir mokinių konferencijoje - BALTŲ IR KITŲ TAUTŲ ŽENKLAI  ETNOKULTŪROJE. Konferencijoje pristatytas mokytojų video pranešimas „Saulės motyvas puošyboje“ ir mokinių kūrybinis darbas „Rėdos ratas“.

 

Veiklos gimnazijoje 

Diena

Valanda

Renginio pavadinimas

Atsakingas/partneriai

11-23

15-18

Tarptautinė konferencija „Baltų ir kitų tautų ženklai etnokultūroje“

K. Grigaitė-Bliūmienė

L. Litvinskienė

E. Simonaitienė

D. Gudžiuvienė

E. Linkevičiūtė

S. Virbukienė

12-21/31

8-18

Kalėdinis paštas

D. Gudžiuvienė

S. Virbukienė

L. Litvinskienė

12-14/31

8-18

Angelų paroda

J. Vyšniauskienė

01-

10/30

 

Edukacijos diena

S. Virbukienė

L. Litvinskienė

 


Diena 

Valanda 

Renginio pavadinimas

Atsakingas

Vasario 16

9-15

UŽGAVĖNIŲ ŠĖLSMAS  (kaukių gamyba, tautosakos rinkimas, video kūrimas

D. Gudžiuvienė, 

L. Litvinskienė, 

S. Virbukienė, 

7 klasės mokiniai

Vasario mėn.







RECEPTŲ KNYGA. UŽGAVĖNĖMS – BLYNAI (bendraautoriai Kauno Jono Pauliaus II gimnazija 7 klasės mokiniai, Kauno Antano Martinaičio dailės mokykla 



D. Gudžiuvienė, 

L. Litvinskienė, 

S. Virbukienė, 

7 klasės mokiniai

8-11

9

PRISIJUNGUSI LIETUVA. SAUGESNIO INTERNETO SAVAITĖ 2021



L. Litvinskienė 

I. Subačienė, 

6 klasės mokiniai

Kovo 21 



13 

HAIKU – ŽEMĖS DIENAI



L. Litvinskienė, 

6 klasės mokiniai

Balandis

 

ŽEMĖS MĖNUO. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos mokinės video apie Kayapo gentį.

L. Litvinskienė, 

K. Grigaitė-Bliumienė

Gegužės 18

9.50

Atvira pamoka „ŠVENTĖS KITAIP SU PULKIT GUPTA“ I ir II g klasėse



L. Litvinskienė,

S. Virbulienė,

D. Bradūnienė, 

K. Grigaitė-Bliumienė

Birželio 1

9.50

Integruota anglų ir lietuvių kalbų pamoka ,,VESTUVIŲ TRADICIJOS KINIJOJE, NEPALE IR MAROKE“ II g klasėje



L. Litvinskienė,

E. Linkevičiūtė, 

K. Grigaitė-Bliumienė

 

ETWINNING PROJEKTAS ,,GOOD DEED BINGO”

NACIONALINIAI eTWINING APDOVANOJIMAI 2022 

 

          Rugpjūčio 25 d. popietę į nacionalinių „eTwinning“ apdovanojimų šventę Vilniuje, viešbutyje „Radisson Blu Lietuva Hotel“, rinkosi aktyviausi programos „eTwinning“ bendruomenės nariai. Iškilmingoje ceremonijoje Nacionaliniais kokybės ženkleliai įteikti mūsų gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytojai Laimutei Litvinskienei ir socialinei pedagogei Sandrai Dobrovolskei, vykdžiusioms programos „eTwinning“ projektus 2021-2022 mokslo metais. Kokybės ženklelis – tai konkretus pripažinimas mokytojams ir mokykloms, kad jų eTwinning veikla pasiekė aukštą lygį.

 

 

ETWINING PROJEKTAS ,,LAISVĖS KOVOTOJAI IR JŲ SLAPYVARDŽIŲ KILMĖ“

 

Projekto tikslas – ištirti laisvės kovotojų/partizanų istoriją Europos šalyse ir jų slapyvardžių kilmę per toleranciją didvyriams.

Partneriai - Lietuva, Rumunija, Lenkija, Kroatija, Italija, Moldova

Anglų kalba

Mokinių amžius 14-18 metų

Dalykai – kalbos, pilietiškumas, istorija, IKT

Filosofija – tolerancija kitoms kultūroms

DARBO EIGA:

2021 03 Partnerių paieška ir idėjų paieškos

2021 04 Mokytojų prisistatymas 

2021 05 Interneto įrankių apklausa tarp mokytojų, siekiant išsiaiškinti norimas veiklas

2021 06 Studentų supažindinimas su eTwining erdve

2021 09 Projekto logotipo rinkimai, mokinių ir mokytojų avatarų sistema, supažindinimas su interneto sauga

2021 10 - 11 Mokinių miestų, mokyklų pristatymas ir laisvės kovotojų slapyvardžių kilmės apklausa

2021 12 - 2022 02 - el. eilėraščių knyga apie laisvės kovotojų slapyvardžius

2022 03- 2022 04 - Laisvės kovotojų mylimų žmonių vaizdo įrašas

2022 05 – Tarptautinė mokytojų ir mokinių konferencija

TIKĖTINI REZULTATAI:

- apklausa apie laisvės kovotojus/partizanus šalyse;

- vaizdo klipas apie pirmųjų laisvės kovotojų mylimus žmones su muzikos takeliu;

- Instagram puslapis;

-Tarptautinė eTwining konferencija, skirta laisvės kovotojų istorijos sklaidai pasauliui;

- anglų kalbos įgūdžių lavinimas;

- tarpkultūrinio bendravimo įgūdžių plėtojimas;

- ugdysis toleranciją kitoms kultūroms.

- nacionalinių ir tarptautinių istorijos žinių plėtojimas

- IKT taikymas 

Projekto darbo grupė gimnazijoje:

Emilis Ročka, Saulius Žuklevičius III g. kl. Goda Tovtkevičiūtė, Andrius Abraitis, Skaistė Navasaitytė, Rolandas Kryževičius, Greta Dabušinskaitė, Eimantas Meiliūnas, Aidrija Kazakevičiūtė, Mantas Dovidaitis II g. kl.

Mokytojai: Laimutė Litvinskienė, Eglė Linkevičiūtė ir soc. pedagogė Sandra Virbukienė

 

Projekto logotipas

 

1 tema.  Mokinių interviu apie prof. Praną Dovydaitį.

2 tema. Partizano Liongino Baliukevičiaus-Dzūko dienoraščio ištrauka (vaizdo įrašas).

3 tema. Tarptautinė konferencija „Kelias į laisvę“, 2022-05-31 Pranešimas „XX amžiaus Čekiškės valsčiaus savanoriai“

 

ETWINING PROJEKTO „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ VEIKLOS VASARIO MĖNESĮ 

          Vasarį vyko paskutinės projekto „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ veiklos. Trylika mokytojų atsakė į apklausą, o rezultatai parodė, kad jie gerai supranta klimato kaitos poveikį ir būtinybę saugoti aplinką bei gyventi tvariau. Susipažinę su tvariais pasauliniais tikslais ir mano, kad, deja, mes esame didžiausia grėsmė mūsų išlikimui šioje planetoje. Siekdami sumažinti aplinkos problemas ir užkirsti kelią klimato kaitai bei visuotiniam atšilimui, III g. klasės mokiniai atsakė į anketos klausimus ir pasidalino gimnazijos aplinkos vaizdais.

https://www.storyjumper.com/book/read/124173572/61ffc8c94b10f#page/44 Į mokinių apklausą atsakė 103 projekto dalyviai. Apklausos rezultatai rodo, kad dalyvavę įvairiose veiklose geriau suvokiame klimato kaitos poveikį planetai. Mokiniai išmoko vadovautis tvaresniu gyvenimo būdu ir gerbti bei saugoti biologinę įvairovę. https://app.emaze.com/@ALROZOLQI/make-it-happen-our-nature-our-future

 

SAUSIO MĖNESIO VEIKLOS „ETWINING“ PROJEKTE

          Parengtas naujųjų metų kalendorius, siekiant didinti informuotumą apie darnaus vystymosi tikslus, reklamuoti ir skleisti savo projektą. https://youtu.be/w5i2DboiPAk

          eTwinning 2022 tema - „Mūsų ateitis graži, tvari, kartu“.  Šį sakinį mes parašėme su savo žymėmis. Kiekviena komanda prie žymelės turėjo pridėti šio sakinio raidę ir vieno iš tvaraus vystymosi tikslų logotipą. Visos komandos užpildė savo žymes, turime labai gražų bendrą produktą. https://youtu.be/4-sZb7WkSZE

          Darnaus vystymosi tikslai (SDG), kitaip dar vadinami pasauliniais tikslais, yra visuotinis raginimas imtis veiksmų siekiant panaikinti skurdą, apsaugoti mūsų planetą ir užtikrinti, kad visi žmonės gyventų taikoje ir klestėdami. Apsaugoti savo planetą – vieną iš tvaraus vystymosi tikslų.

          Viena iš šių priemonių – sumažinti vandens ir anglies pėdsaką. Gimnazijos dviejų komandų mokiniai apskaičiavo savo anglies ir vandens pėdsakus, kūrė infografiją ir užfiksavo savo sprendimus, kaip sumažinti CO2 emisiją ir vandens naudojimą, tada užfiksavo savo sprendimus, susikūrė asmeninius avatarus ir galiausiai viską įkėlė į padletų lentą ir į „Anglies ir vandens pėdsaką mažinančių sprendimų e. knygą“ 

 

Saulius Žuklevičius, III g. klasė

 

 

ETWINING PROJEKTO „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ VEIKLOS GRUODŽIO MĖNESĮ

          III g kl. mokiniai apsikeitė kalėdiniais sveikinimais su Turkijos (Gabija, Emilis, Arnoldas https://youtu.be/hKIf2Q2alac https://youtu.be/vjOztJ0pqKo ) ir Ispanijos (Kotryna, Saulius, Augustė https://youtu.be/NIAYoTfxshc https://youtu.be/lJhfLQEpKGY) projekto dalyviais. Viso projekto komandos kūrė bendrą kalėdinę dainą. Pristatė interviu apie gamtosaugą su anglų kalbos mokytoja Egle Linkevičiūte (Team 2: students from Čekiškė Pranas Dovydaitis Gymnasium interview their teacher about SDG https://youtu.be/Fh3jSkpivuY) ir socialine pedagoge Sandra Virbukiene (Team 1: students from Čekiškė Pranas Dovydaitis Gymnasium interview their teacher about SDG https://youtu.be/8sGDTBjDCDY) Projekto organizatorių pateikta veiklų apžvalga: https://youtu.be/lJhfLQEpKGY

 

 

PROJEKTO „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ VEIKLOS LAPKRIČIO MĖNESĮ

 

Antra grupė: Kotryna, Augustė ir Saulius, III g klasė. 

Tema – „Water is Life (Vanduo yra gyvybė)“ 

Lapkričio 1-4 dienomis rašė savo nuomonę, kaip galima išsaugoti vandenį ir jungės į susitikimą, kurio metu kalbėjo apie darnaus vystymosi tikslus bei dalyvavo Kahoot viktorinoje. Džiaugiamės, kad I vietą laimėjo KOTRYNA, o SAULIUS užėmė III vietą. 

Lapkričio 5-10 dienomis kūrė infografiką apie vandenį.

Lapkričio 11-19  kūrė prezentacijas apie vandens taršą mūsų gyvenamojoje aplinkoje bei Canva programoje išsirinkę vieną 6, 14 arba 15 darnaus vystymosi tikslą turėjo jį aprašyti. Aprašymai e-knygoje: Nuoroda

Lapkričio 20-25 kūrė klausimus Kahoot'ui. 25 dieną įvyko antros temos baigiamasis susitikimas Zoom platformoje, kurio metu aptarė visas nuveiktas šio mėnesio veiklas bei dalyvavo Kahoot 

viktorinoje. Sveikiname SAULIŲ, užėmusį II vietą. 

Parengta e-knyga: Nuoroda

 

 

TARPTAUTINIS eTWINNING PROJEKTAS ,,NETIPINĖ APLINKA – VAIKŲ KŪRYBIŠKUMO PLĖTOTĖ“

          Mūsų gimnazija dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „Netipinė aplinka - vaikų kūrybiškumo plėtotė“. Projekto tikslas – įgalinti vaikų kūrybiškumą netipinėse aplinkose. Netipinės, netradicinės aplinkos skatina vaikus veikti netradiciškai. Šios veiklos stimuliuoja vaikų kūrybiškumą. Veiklos, kurios įgalina pedagogus taikyti/pritaikyti netradicinius metodus.  Dalyvavimas tarptautiniame eTwinning projekte „Netipinė aplinka – vaikų kūrybiškumo plėtotė“ paskatino ieškoti netipinių ugdymo(si) ir mokymosi aplinkų įstaigoje ir įstaigos kieme. 

          Nuo spalio iki lapkričio mėnesio paskutinių dienų priešmokyklinė - mišri „Peliukų“ grupė vykdė netipines veiklas. Vienos pirmųjų veiklų buvo tapybos veiklos „Spalvomis trykštantys rudeniniai lapai“ (netipiškai – suliejome spalvas mirkydami pamargintus lapelius vandenyje), "Rudeniniai lapai" (sukurti meniškų darbelių mums padėjo netipinės priemonės: magnetas ir sąvaržėlė). Buvo tikrai nelengva, ne iškart pavyko, bet geros nuotaikos netrūko. Veiklų metu buvo didelis džiaugsmas vaikams stebėti, kiek atspalvių gaunasi. Naudojomės ir netipinėmis priemonėmis, skirtomis skaičiavimo įgūdžiams lavinti "Kaštoninis Eifelio bokštas". Ne tik šios priemonės pagalba skaičiuoti, bet ir ją tyrinėti labai smagu ir smalsu. Dalyvavome programoje „Tinkami valgymo įpročiai ir naudojimasis stalo įrankiais“ gimnazijos technologijų kabinete su mokytoja D. Gudžiuviene. Praktinių užsiėmimų metu supratome, kad geros manieros prie stalo iš tiesų yra pagarbos kitiems išraiška. Dalyvavome pasaulyje populiarioje socialinėje iniciatyvoje pagal „Jerusalema“. Šios iniciatyvos tęsimu ugdomas vaikų ir suaugusiųjų bendruomeniškumas, bendro tikslo siekimas siekiant sumažinti atskirtį, kadangi dėl pasaulinės COVID-19 pandemijos didėja atskirtis, depresija ir auga savižudybių skaičius. Taigi, šį iššūkį priėmėm kūrybiškai, improvizuojant, įtraukiant naujus judesius, žingsnelius, su gera nuotaika, o svarbiausia – besišypsant. Siektinas tikslas - susivienyti per šokį siekiant atspindėti dėl COVID-19 nuotolinio mokymosi ir kitas su pasauline pandemija susijusias realijas – pavyko puikiai. O susitikimas Zoom platformoje su Kauno apskr. VPK Kelių policijos pareigūnais nuotolinės pamokėlės „Būk atidus kelyje“ metu lengviau įsiminė vaikai, kaip svarbu laikytis kelių eismo taisyklių, kaip saugiai nukeliauti į mokyklą, svarbiausių kelio ženklų reikšmes ir atšvaitų svarbą. 

Dalyvaujant tarptautiniame eTwinning projekte “Netipinė aplinka – vaikų  kūrybiškumo plėtotė“ buvo sukurta aplinka, parinktos priemonės, kurios nukreipė vaikus kūrybiškai mąstyti ir veikti. Veiklose taikytos netradicinės ugdymosi formos, skatinančios mokymosi motyvaciją. O netradicinės aplinkos elementų ieškojimas ir panaudojimas veiklose skatino vaikus į procesą pažiūrėti per patyriminį veiksmą, siekiantį mokymąsi per patirtį ir iš savo patirties – tyrinėjant visomis juslėmis. 

 

Priešmokyklinės ugdymo grupės mokytoja Daiva Aleknienė

 

 

TARPTAUTINĖ NUOTOLINĖ KONFERENCIJA „ĮTRAUKIOJO UGDYMO ĮGALINIMAS PER MOKYMĄSI KOMANDOJE“

          Lapkričio 25 d. vyko tarptautinė nuotolinė konferencija „Įtraukiojo ugdymo įgalinimas per mokymąsi komandoje“, pagal tarptautinį e Twinning projektą „Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokose“/“World Universities to Schools“, kuris yra pelnęs 8 kokybės ženklelius, tapęs Europos kalbų ženklo 2020 laureatu. Projekto partneriai – per 50 įstaigų – ikimokyklinio, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo, meno, įtraukaus ugdymo ir bendrojo ugdymo mokyklų.

          Konferencijoje pranešimus skaitė darželių, progimnazijų ir gimnazijų mokytojai, projekto „MAKE IT HAPPEN: ONOF“  partnerė Meryem Haciman iš Turkijos,  VDU ir VU tarptautinių studijų studentai iš Kinijos, Azerbaidžano, Nepalo, Malaizijos, Kipro, Serbijos ir Maroko. Akademinės bendruomenės  vardu apie įtraukųjį ugdymą pranešimus skaitė Dr. A.Tamušauskaitė, Kauno l/d “Linelis“ direktorė, „Įtraukiojo ugdymo įgalinimas ikimokyklinėje /priešmokyklinėje įstaigoje per projektinę veiklą“; Dr. T. R. SmithVDU UKI lektorė, JAV "Komandų, kalbančių įvairiomis kalbomis, sudarymas siekiant motyvuoti besimokančius daugiakalbėje auditorijoje”. Dr. T.Ringailienė, VDU UKI direktorė, “Tarpkultūrinių ir daugiakalbystės įgūdžių lavinimas lietuvių kalbos kaip užsienio paskaitose”. Dokt. K. Grigaitė-Bliūmienė, LSU, KTU Vaižganto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, Įtraukiojo mokymo/si įgalinimas per vertybinių nuostatų formavimą tinklaveikoje tarp VDU užsienio studentų ir mokyklų projektų narių".

          Mūsų gimnazijai atstovavusios socialinė pedagogė Sandra Virbukienė ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Laimutė Litvinskienė skaitė pranešimą „Gimnazijos 6, 7 ir 10 klasių

mokinių tarpkultūrinės kompetencijos ugdymas etntokultūra tinklaveikoje su mokyklomis”

          Paskutinis projekto renginys įvyko. Laukia nauji iššūkiai.

 

 

ETWINING PROJEKTAS “ĮGYVENDINK: MŪSŲ GAMTA – MŪSŲ ATEITIS“ (MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE)

 

          Industrializacija ir urbanizacija sukelia sparčius pasaulio pokyčius, kuriuos sukelia žmonės. Buvo pastebėta, kad šis pokytis iš pradžių prisidėjo prie žmonių gerovės didėjimo, tačiau laikui bėgant padarė didelę žalą pasaulio ekologinei sistemai. Siekiant pašalinti industrializacijos ir urbanizacijos sukeltas ekologines problemas, pasiūlytas tvarios plėtros modelis. Darnaus vystymosi samprata visuotinai pripažįstama kaip aplinkos, žmonių ir ekonomikos derinimas ir imamasi gamtos nekenkiančio vystymosi požiūrio.

          Nuo šių metų spalio mėnesio III g klasės mokiniai įsitraukė į eTwining projekto „Įgyvendink: mūsų gamta – mūsų ateitis“ veiklas. S. Žuklevičius programėle canvas sukūrė gimnazijos mokinių komandos logotipą, kurį kartu su video apie Čekiškę įkėlėme į twinspace pristatydami dalyvių komandą. III gimnazijos klasės mokiniai rašė esė apie savo gyvenamosios vietovės gamtosaugos problemas lietuvių ir anglų kalbomis. Aktyviai dalyvavo kodų savaitėje EUROPE CODE WEEK 2021: programėle pixel art parašytų esė pavadinimams sukūrė kodus  ir 10 mokinių gavo sertifikatus. Jau suplanuotos ir pradėtos vykdyti lapkričio mėnesio veiklos.

          Tikimės, kad projekto veiklos leis mokiniams geriau suprasti darnaus vystymosi sampratą ir, manoma, kad tai kurs mokinių ekologinį sąmoningumą.

 

Projekto koordinatorės  S.  Virbukienė ir L. Litvinskienė

 

 

NACIONALINIAI eTWINING APDOVANOJIMAI 2021

 

 

       Rugpjūčio 25 dieną VU Kairėnų botanikos sode Švietimo mainų paramos fondo organizuojamų kasmetinių programos „eTwinning“ apdovanojimų ceremonijoje buvo įteiktas Nacionalinis kokybės ženklelis gimnazijos socialinei pedagogei Sandrai Virbukienei už 2020-2021 m. m. vykdytas veiklas kartu su partneriais iš Kauno miesto ir rajono mokyklų eTwining projekte "Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų bei kitų dalykų pamokose". Renginyje tarp 150 dalyvių - vykdyto projekto koordinatorės Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė Kristina Grigaitė - Bliūmienė, l/d "Linelis" direktorė dr. Asta Tamušauskaitė, partnerė iš KTU Vaižganto progimnazijos mokytoja Jūratė Valančauskiene ir gimnazijos direktorius Ričardas Saltonas. 

         Dėkoju mokytojoms Eglei Simonaitienei, Eglei Linkevičiūtei, Ingridai Subačienei, Danguolei Gudžiuvienei už bendradarbiavimą vykdant projektą. 

Projekto koordinatorė gimnazijoje Laimutė Litvinskienė

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 17724

Nupirktų 5–8 kl. mokymo priemonių ir įrangos sąrašas

 

Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

 

Nupirktų 58 kl. mokymo priemonių ir įrangos sąrašas

 

Eil.Nr.

Mokymo priemonės ir įranga

 

Pristatymas mokykloms 2019 m. kovo mėn.:

1

Mechanikos rinkinys 

2

Skirtingo medžiagų tankio kūnų rinkinys

3

Magnetų rinkinys

4

Plokštelių rinkinys magnetizmui demonstruoti

5

Kompasas

6

Geometrinės optikos rinkinys

7

Mokomasis elektronikos rinkinys

8

Multimetras

9

Jungiamųjų laidų rinkinys

10

Maketavimo rinkinys

11

 Mikrovaldiklių  mokomasis rinkinys

12

Vandens parametrų tyrimo juostelių rinkinys 

13

 Skaitmeninis vandens kietumo matuoklis

14

Fosfatų jonų kiekio vandenyje nustatymo rinkinys 

15

pH juostelių ritinys

16

Plastikinių mėgintuvėlių rinkinys

17

 Petri lėkštelių rinkinys

18

Mėgintuvėlių rinkinys

19

Mėgintuvėlių kamščių  rinkinys

20

 Dujų rinkimo priemonių rinkinys

21

Stiklinių rinkinys

22

Pastero pipečių rinkinys

23

 Termometras

24

Filtravimo popierius

25

Plovimo butelis

26

 Svarstyklės

27

Deginimo šaukštelis

28

Tinklelis virš degiklio

29

Kaitinimo plytelė

30

Greitpuodžio rinkinys

31

Anglies dioksido (CO2) dujų jutiklis

32

 pH jutiklis

33

Temperatūros jutiklis

34

Dėžių rinkinys

 

Pristatymas mokykloms 2019 m. (II pusmetis):

35

Izopropanolis (2-propanolis)

36

Metileno mėlis

37

Agar-agaras

38

 LB terpė

39

Drigalskio mentelė

40

Preparavimo įrankių rinkinys

41

 Lupa

42

Rankinis skaitmeninis mikroskopas

43

Mokyklinis mikroskopas

44

Mikroskopas

45

Optikos priežiūros reikmenų rinkinys

46

Dengiamųjų stikliukų rinkinys

47

Objektinių stikliukų rinkinys

48

Mikroskopinių preparatų rinkinys

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 17511

1-4 kl. nupirktų mokymo priemonių ir įrangos sąrašas

 Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“

1-4 kl. nupirktų mokymo priemonių ir įrangos sąrašas

2018 m.

 

Eil. Nr.

Mokymo priemonės/įrangos pavadinimas

 

Laboratoriniai indai

1

Žemų stiklinių rinkinys

2

Matavimo indas

3

Matavimo cilindrų rinkinys

4

Matavimo cilindras 

5

Pastero pipečių (50 vnt.) komplektas

6

Petri lėkštelių rinkinys

7

Petri lėkštelių (20 vnt.) komplektas

8

Filtravimo popierius

9

Kūginiai piltuvėliai

10

Vonelė 

11

Garinimo lėkštelė 

12

Erlenmejerio kolbų komplektas

13

Erlenmejerio kolbų kamščių rinkinių komplektas

14

Silikoninė žarnelė 

15

Kaitinimo priemonių rinkinys

16

Termometras (oro temperatūrai matuoti)

17

Termometras (kūno temperatūrai matuoti)

18

Termometras (skysčių temperatūrai matuoti)

19

Skaitmeninis termometras (skysčiams, maistui)

20

Maišymo lazdelių komplektas

21

Mėgintuvėlių su užsukamais kamščiais komplektas

22

Mėgintuvėlių komplektas

23

Mėgintuvėlių laikiklių - segtukų komplektas

24

Mėgintuvėlių stovelis

25

Mėgintuvėlių plovimo šepetėlis

26

Švirkštų komplektas

27

Padėklas 

 

Gamtos pažinimo mokymo priemonės

28 

Lupa

29

Mokyklinis mikroskopas 

30

Objektinių stikliukų rinkinys 

31

Dengiamųjų stikliukų rinkinys 

32

Preparavimo rinkinys

33

Rankinis skaitmeninis mikroskopas 

34

Tinklelis vabzdžiams gaudyti

35

Gamtos tyrinėjimo rinkinys

36

Žiūronai

37

Naudingų iškasenų rinkinys

38

Matavimo juosta 

39

Chronometras 

40

Atstumų matavimo ratas

41

Kompasas

 

Fizikos mokymo priemonės

 42

Laboratorinis stovas 

43

Rinkinys mechanikos bandymams atlikti 

44

Veidrodis

45

Optikos rinkinys

46

Magnetų ir metalinių plokštelių rinkinys 

47

Elektros grandinės rinkinys

48

Medinių kubelių rinkinys 

 

Buitinė įranga

 49

Virtuvinės svarstyklės

50

Spyruoklinės svarstyklės

51

Buitinės  svarstyklės

52

Žibintuvėlis

53

Mini meteo stotelė

54

Puodas 

55

Šaldiklis

56

Elektrinė viryklė

57

Mokymo priemonių saugojimo/transportavimo dėžės  

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 19395

Projektas

2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis finansuojamas projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001).

 

PROJEKTO ADMINISTRATORIUS – ŠMSM Nacionalinė švietimo agentūra.

Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą.

Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.

Projekto partneriai: visos šalies savivaldybės ir valstybinės mokyklos.

 

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 28 mėn. (2017 m. kovo mėn. – 2019 m. liepos mėn.)

 

Projektui įgyvendinti skirtos Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – 6 950 880,43 eurų.

 

Projekto įgyvendinimo metu yra vykdomos šios veiklos:

Gamtos ir technologinių mokslų mokymo priemonių ir įrangos įsigijimas (perkami mokymo priemonių ir įrangos komplektai atskirai 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokykloms, kurios vykdo atitinkamas bendrojo ugdymo programas.

 
Gamtos ir technologinių mokslams mokyti įsigytų mokymo priemonių ir įrangos panaudojimo ugdymo procese metodikų parengimas (bus parengta metodinė medžiaga mokytojams, t. y. lakoniški pamokų aprašymai ir trumpi filmukai, kuriuose patariama, kaip nupirktas priemones naudoti pamokose.

Mūsų gimnazija dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuojamame projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“. Pradinių klasių mokiniai džiaugiasi  įvairiomis priemonės, skirtomis pasaulio pažinimui. Mokiniams patinka gamtos mokslų mokytis taikant praktinę tiriamąją veiklą – ji vis populiaresnė ir integruojama į kitus mokomuosius dalykus. Vis daugiau dėmesio skiriama gyvosios gamtos stebėjimui, mokslinių idėjų ir technologijų pritaikymui kasdieniame gyvenime. Gamtos mokslų pamokos persikelia ir į netradicines erdves: parką ar mokyklos kiemą.




       Plačiau apžvelgti  ,,Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ panaudojimą mūsų gimnazijos 1 klasės  galima čia: https://jolantosmokiniai.jimdo.com

 

 

TĘSIASI GAMTAMOKSLINIS UGDYMAS 1-4 KL.

Jau trečius metus gimnazijoje vyksta užsiėmimai, kuriuose naudojamos gamtos ir technologijų mokslų priemonės, skirtos įvairiems bandymams, tyrimams atlikti. Atlikdami paprasčiausius stebėjimus ir bandymus, mūsų mokiniai mokosi atrasdami, sužinodami, patirdami,  vaizdžiai mato atlikto darbo rezultatus, vertina savo pasiekimus, patiria pažinimo džiaugsmą. Tyrimų metu mokiniai mokosi saugiai elgtis su priemonėmis, bendradarbiauti su klasės draugais.

Smagu, kad mokiniai gali naudotis gautomis priemonėmis ir taikyti jau žinomas teorines žinias praktiškai. Naudodami turimas priemones, pamokose mokytojai parenka tokias veiklas, kurios  padeda gilinti žinias ir įgūdžius, praturtina ugdymo(si) procesą, skatina mokinių aukštesnę mokymosi motyvaciją, ugdo kūrybinį mąstymą.

Turimos priemonės naudojamos visose pradinio ugdymo pamokose.

Pradinių klasių vyr. mokytoja J. Žėglevičienė

 

1-4 kl. nupirktų mokymo priemonių ir įrangos sąrašas

5–8 kl. mokymo priemonių ir įrangos sąrašas

Daugiau informacijos apie projektą rasite:

https://www.sac.smm.lt/projektai-ir-programos/projektai/vykdomi-projektai/es-projektai

http://www.vedlys.smm.lt

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 19983

Kokybės krepšelis

GIMNAZIJA DALYVAUJA IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMAME PROJEKTE NR. O9. 2. 1 – ESFA – V – 719 – 01 – 0001

 „KOKYBĖS KREPŠELIS“

Kauno r. Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazija dalyvauja ES struktūrinių fondų ir Kauno rajono savivaldybės bendrai finansuojamame projekte Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“.

Tikslinė valstybės dotacija suteikiama išimtinai mokinių pasiekimams gerinti. Plačiau

Dalyvaudama projekte, gimnazija parengė veiklos tobulinimo planą dvejiems mokslo metams: 2020-2021 m. m. ir 2021-2022 m. m.

Tikslas: Užtikrinti kiekvieno 3-6 klasės mokinio pasiekimų ir pažangos augimą.

Uždaviniai: 

  1. Gerinti pamokos vadybą naudojant šiuolaikinius mokymąsi skatinančius metodus.
  2. Sudaryti galimybes kiekvienam mokiniui patirti mokymosi sėkmę stiprinant mokinių poreikių pažinimą bei ugdymo(si) veiklos individualizavimą, diferencijavimą, suasmeninimą.

 

Veiklos tobulinimo plano įgyvendinimas 2020-2021 mokslo metais

Straipsniai

 

EMA PRATYBOS

 

Panaudojant projekto „Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 lėšas, įsigytos 95 „EMA “ pratybų licencijos 5-6 klasių mokiniams ir mokytojams. EMA – naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė, kuri apima ne tik užduočių banko, bet ir vadovėliui būdingą turinį. Tai elektroninė mokymosi aplinka, kuri leidžia diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą,  suteikia interaktyvią motyvavimo sistemą, teikia mokytojui ir mokiniui dar daugiau duomenų apie mokymosi rezultatą, atvaizduoja mokymosi progresą, motyvuoja bei siūlo įvertinimo ir įsivertinimo įrankius. Elektroninė mokymosi aplinka skirta mokiniams, besimokantiems matematikos, lietuvių kalbos, anglų kalbos, gamtos ir žmogaus, istorijos bei geografijos dalykų. Virtualių mokymo priemonių naudojimas skatina ir moko mokinius savarankiškumo, gabiems mokiniams suteikia galimybę plačiau gilintis į mokomąją medžiagą. 

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Rutkauskienė

 

MOKYTOJO PADĖJĖJAS


Panaudojant projekto „Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 lėšas įsteigtas mokytojo padėjėjo etatas 3-4 ir 5-6 klasių mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokytojo padėjėjas padeda mokiniui įsitraukti į ugdomąją veiklą pagal mokymo(si) galimybes (paaiškina mokytojo skirtas užduotis ir talkina jas atliekant; padeda perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi; padeda užsirašyti ar užrašo mokymo medžiagą; padeda tinkamai naudotis ugdymui skirtomis mokymo (si) priemonėmis). Mokytojo padėjėjas bendradarbiauja su mokytojais, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais su mokiniu (mokinių grupe) dirbančiais specialistais, padeda mokytojui parengti ir (ar) pritaikyti mokiniui (mokinių grupei) reikalingą mokomąją medžiagą. Pedagogai ir specialistai konsultuoja mokytojo padėjėją apie specialiosios pagalbos teikimo specifiką esant vienokiems ar kitokiems sutrikimams. Tikėtina, kad 3-4 klasių specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniai per mokslo metus padarys bent vieno mokomojo dalyko asmeninę pažangą, o 5-6 klasių specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių bent vieno mokomojo dalyko pažymio metinis vidurkis kils 0,1 balo.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Rutkauskienė

 

KONSULTACIJOS

 

Panaudojant projekto „Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 lėšas įsteigtas konsultacinis centras aukštesnių gebėjimų 5-6 klasių mokinių poreikių tenkinimui. Šiuolaikinėje mokykloje mąstymo ugdymas tapo labai svarbus, kadangi mąstyti skatinami mokiniai pasiekia aukštesnius mokymosi rezultatus. Mokinių standartizuotų testų rezultatai rodo žemą aukštesniojo mąstymo užduočių atlikimo lygį. Konsultacijų metu mokiniai mokysis formuluoti aukštesnės kokybės mąstymo užduotis ir klausimus, analizuoti mokomąjį turinį, kurti ir spręsti problemas, kūrybiškai reaguoti kuriant mąstymu paremtą mokymąsi. Tikėtina, kad aukštesnių gebėjimų 5-6 klasių mokinių lietuvių kalbos ir literatūros, užsienio kalbų, matematikos, gamtos ir žmogaus, geografijos, istorijos ir IKT vidutinis metinis pažymys didės 0,2 balo (lyginant 2019-2020 m. m.) 

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Rutkauskienė

 

 

 

NAMŲ DARBŲ CENTRAS

Anot mokslininko C.Vatterlott tinkami namų darbai turi leisti pritaikyti praktiškai tai, ką vaikai išmoko pamokų metu arba įtvirtinti tam tikrus įgūdžius. Taigi, jeigu namų darbai yra užduodami, tuomet itin svarbu, kad jie iš tiesų padėtų vaikui išmokti. Taip pat atkreipiamas dėmesys, kad namų darbus vaikai turėtų sėkmingai atlikti patys arba su minimalia kitų pagalba, todėl panaudojant projekto „Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 lėšas, nuo 2020 m. spalio 1 d. gimnazijoje veikia namų darbų centras. 

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Rutkauskienė

 

 

KALBŲ LABORATORIJA

Kalbų mokėjimas šiandieniniame pasaulyje tampa vis svarbesnis. Vienintelis būdas išmokti kalbą – praktika, dėl to svarbu efektyviai išnaudoti kiekvieną pamokos minutę ir gauti maksimalų rezultatą. 

Gimnazijoje įgyvendinant Kokybės krepšelio lėšas, dalinai įrengta kalbų mokymosi laboratorija. Kalbų laboratorijoje 15 darbo vietų mokiniams ir mokytojui. Kiekviena darbo vieta bus aprūpinta kompiuteriu, ausinėmis, kurios yra ypatingos tuo, jog izoliuoja mokinį nuo išorinio triukšmo ir programine įranga. Kalbų laboratorija teikia galimybes atlikti įvairaus pobūdžio užduotis: skaitymo, rašymo, klausymo ar žodžių mokymosi. 

Šiuo metu kol vyksta nuotolinis mokymasis, mokiniai dar negali  apsilankyti šioje modernioje klasėje, be to dar ne viskuo aprūpinta, kad galėtume pilnai išnaudoti laboratorijos teikiamas galimybes. Tačiau mokiniai, kurie šiuo metu lanko mokyklą, jau gali atlikti kai kurias užduotis, paruošti namų darbus ir labai džiaugiasi suteikta galimybe. Na, o moderni įranga, nauji baldai, kurie suteikia ne tik jaukumo, bet ir yra pritaikyti kalbų laboratorijai,  skatina norą mokytis. Tikimės, kad sugrįžus į gimnaziją mokiniams, bus puiki proga pasinaudoti šia galimybe tiek anglų, tiek rusų, tiek ir lietuvių kalbos pamokų metu. 

Laimutė Berštautienė

 

 

 

GEROSIOS PATIRTIES SKLAIDA

Birželio 7 d. Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui L. Rutkaukienė, mokytojos J. Girniuvienė bei L. Berštautienė dalyvavo Šlienavos pagrindinėje mokykloje kur vyko projekto “Kokybės krepšelis”  I projekto etape dalyvaujančių šešių mokyklų gerosios patirties sklaidos renginys. Mokyklos įgyvendina veiklas pagal pasirengtus dvejų metų veiklos tobulinimo planus, o rajono mokyklų kolegoms pristatė pačias sėkmingiausias veiklas. Mūsų gimnazijos komanda pristatė veiklas, kurios padeda sistemingai teikti pagalbą mokiniui, kuria motyvuojančias edukacines aplinkas - tai yra namų darbų centro veikla bei mokytojo padėjėjo veikla. Džiaugiamės galėdami pasidalinti savo sėkmės istorijomis su kitų mokyklų komandomis bei iš kitų pasisemti patirties.

 

 Mokinių projektai

 

PROJEKTAS LAIKRAŠTIS ,,LAISVĖ“

5 klasės moksleiviai pagal pateiktą laikraščio šabloną kūrė savo istorinius laikraščius. Čia reikėjo nenuklysti nuo istorinio laikotarpio įvykių, atsirinkti kas yra svarbiausia, teisingai pateikti informaciją.

Darbo vadovės:

IT mokytoja I. Subačienė,

istorijos mokytoja E. Simonaitienė.

 

 KOMPIUTERIUKŲ RALIS

Šeštos klasės mokinių ekipažas su mokytojomis Ingrida Subačiene ir Laimute Litvinskiene šoko į Kompiuteriukų ralio trasą ir išbandė Micro:bit Foundation siūlomą Health Tech projektą.

 

 

,,PAŽINK, ŽYGIUOK, SKAIČIUOK“ 6 klasė

Projekto metu mokiniai domėjosi istoriniais paminklais ir gyvaisiais gyvūnais aplink mus. Rinko  informaciją, braižė žygių maršrutus. Su  matematikos ir fizinio ugdymo mokytojomis pasirinko žingsnių skaičiavimo programėlės, numatė  ir atliko įvairias fizines veiklas. Mokiniai prisijungė prie projekto ,,Judanti klasė“ ir  ,,Sveikatos iššūkio 2022“. Taip vienas projektas mokiniams padėjo įgyvendinti dar kelias veiklas.

Projekto vadovai: 

gamtos ir žmogaus mokytoja V. Vėlavičienė, 

istorijos mokytoja E. Simonaitienė, 

matematikos mokytoja O. Kukcinavičienė, 

fizinio ugdymo mokytoja K. Salinkienė.

 

 

,,PAŽINK, ŽYGIUOK, SKAIČIUOK“ 5 klasė

 

Projekto metu mokiniai domėjosi istoriniais paminklais ir gyvaisiais gyvūnais aplink mus. Rinko  informaciją, braižė žygių maršrutus. Su  matematikos ir fizinio ugdymo mokytojomis pasirinko žingsnių skaičiavimo programėlės, numatė  ir atliko įvairias fizines veiklas. Mokiniai prisijungė prie projekto ,,Judanti klasė“ ir  ,,Sveikatos iššūkio 2022“. Taip vienas projektas mokiniams padėjo įgyvendinti dar kelias veiklas.

Projekto vadovai: 

gamtos ir žmogaus mokytoja D. Tovtkevičienė, 

istorijos mokytoja E. Simonaitienė, 

matematikos mokytoja O. Kukcinavičienė, 

fizinio ugdymo mokytoja K. Salinkienė.

  

 

PROJEKTAS – „PLANETA. ŽEMĖ. GYVŪNIJA“

6 klasės mokiniai atliko projektą, kurio tikslas - stiprinti mokinių komunikavimo anglų kalba ir gamtamokslines kompetencijas, ugdyti kūrybiškumą, mokyti pritaikyti turimas gamtamokslines ir užsienio kalbos žinias, skatinti mokinių domėjimąsi ir supratimą koks glaudus ryšys sieja žmogų ir jo aplinką, ugdyti mokinių savarankiškumą, kūrybiškumą.

Projektą mokiniai pristatė mokyklos bendruomenei mokslo metų užbaigimo šventėje-„Projektų diena“.

Projekto vadovai:

gamtos mokytojas V. Berštautas,

 anglų kalbos mokytoja L. Berštautienė.

 

 

  ANGLŲ KALBOS IR MUZIKOS DRAUGYSTĖ

5 klasės mokiniai atliko projektą, kurio tikslas puoselėti domėjimąsi anglų kalba ir  muzika, plėtoti mokinių anglų kalbos bei  kūrybinės raiškos gebėjimus perteikiant kūrinį užsienio kalba bei muzikos menų formomis, ugdyti vaikų meninius gebėjimus, skatinti jų kūrybinę saviraišką, savirealizaciją.

Projektą mokiniai pristatė mokyklos bendruomenei mokslo metų užbaigimo šventėje-„Projektų diena“.

Darbo vadovai:

anglų kalbos mokytoja L.Berštautienė,

muzikos mokytojas A.Furmonas

 

 

PROJEKTAS ,,GIMINĖS MEDIS“

Projekto tikslas skatinti mokinius domėtis savo šeimos praeitimi, saugoti jos tapatumą, didžiuotis savo šeima, lavinant meninius, kūrybinius, literatūrinius gebėjimus. Mokiniai ne tik surašė savo artimus giminaičius, piešė gyvybės medžius pasirinkta technika, bet ir gražiai literatūriškai pristatė savo šeimas.

Darbo vadovai:

dailės mokytoja D. Keliauskienė,

istorijos mokytoja E. Simonaitienė,

lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja L. Šukytė.

 

 

PROJEKTAS „MATEMATIKA – TAI GYVENIMAS“

Sausio 13-osios 30-ųjų metinių proga vyko 6 klasės mokinių matematikos, tikybos bei lietuvių kalbos ir literatūros projekto „Matematika – tai gyvenimas“ pirmosios veiklos, kuriomis jungėmės prie visuotinės pilietinės iniciatyvos „Atmintis gyva, nes liudija“. Prisiminėme ir pagerbėme kritusius už Lietuvos laisvę 8.00-8.10 įžiebdami vienybės ir atminimo žvakutes, pasimeldėme už 14 žuvusių didvyrių, 1991 metų sausio 13 naktį gynusių trapią Lietuvos laisvę savo beginklėmis rankomis. Mokiniai, nuspalvinę langeliais sąsiuvinio lape kvadratėlius, sumodeliavo paskirtą raidę. Virtualioje klasėje, per pamoką atsukę į vaizdo kamerą savo kurtas raides, mokiniai sudėjo žodžius: L A I S V Ė S  G Y N Ė J Ų  D I E N A ! Spręsdami virtualias užduotis „Istorijos seklys: Sausio 13-osios reliktai“ šeštokai ir pasitikrino žinias apie šią išskirtinę datą, sužinojo ir naujų faktų.

              Švęskime laisvę ir dėkokim ją gynusiems! 

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja L. Litvinskienė

 

 

 

„TAUTIŠKA GIESMĖ“ KITAIP – STATISTIKA

Vasario 10 dieną  vyko projekto „Matematika – tai gyvenimas“ lietuvių literatūros bei matematikos integruota pamoka šeštokams, kurios tema  – Vincas Kudirka „Tautiška giesmė“.

Mūsų valstybės himną, kurį parašė V. Kudirka, išmokome mintinai dar pradinėse klasėse, o per valstybines šventes jį  giedame. Atrodė – nieko naujo pamokoje nebus. Tačiau lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos L. Litvinskienės pateikta užduotis grupėse patyrinėti ir apskaičiuoti, kiek sakinių, žodžių, skiemenų bei raidžių yra pasirinktame tekste – „Tautiškoje giesmėje“ – buvo labai įdomi. Keturios grupės tyrinėjo  vieno posmo sandarą ir pristatė skaičiavimų rezultatus, kuriuos matematikos mokytoja O. Kukcinavičienė patikrino ir pateikė „tautiškoje“  diagramoje. 

Goda Kontrimaitė, 6 klasė

 

 

PROJEKTAS ,,ŽINGSNIAIS PO ČEKIŠKĖS APYLINKES“

 

Lietuvių kalbos, istorijos, geografijos ir informacinių technologijų projekto ,,Žingsniais po Čekiškės apylinkes“ vykdymas įsibėgėja: praeiti trys maršrutai. Šeštos klasės mokiniai: Viktorija, Nojus, Gabija J., Gabija V., Kajus, Ugnė, Titas ir Gabrielė nuėjo 22 342 žingsniai maršrutu Čekiškė-Prienai-Besmerčiai-Kilova-Čekiškė, 19 564 žingsniai maršrutu Čekiškė-Kilova(prie Dubysos)-Mikliūnai-Eikščiai-Gegužėnai-Čekiškė, 41 906 žingsniai maršrutu Čekiškė-Prienai-Besmerčiai-Kilova-Mikliūnai-Eikščiai-Gegužėnai-Čekiškė. Iš viso nueita 83 812 žingsnių, o tai – 54 km. Liko atlikti paskutinį projekto etapą – parengti maršrutų aprašus ir pristatyti juos bendruomenei.

 

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 19455

PSUR

ERASMUS + KA1 PROJEKTAS „POZITYVUS ŠVIETIMAS UGDYMO(SI) REZULTATAMS“

Kauno rajono Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazijos komanda dalyvauja Erasmus + KA1 projekte „Pozityvus švietimas ugdymo(si) rezultatams“ drauge su dar 9 rajono gimnazijomis. Gruodžio 2-7 dienomis Austrijoje, Karintijos žemėje vyko projekto mokymai, kuriuose savo mokyklą atstovavau ir aš.  Mokymus surengti padėjo švietimo ir tarpininkavimo agentūros vadovė Aldona Biedermann (BVO Bildungsberatum & Vermittlungsagentur GmbH). Projekto dalyviai susipažino su Austrijos švietimo sistema nuo pradinės mokyklos iki profesijos įgijimo, lankėsi įvairaus tipo ugdymo įstaigose, stebėjo pamokas, dalyvavo diskusijose apie Austrijos švietimo ypatumus.

Per šias dienas lankėmės dviejose naujo tipo vidurinėse mokyklose, dviejose gimnazijose ir vienoje profesinėje mokykloje. Vaitensfeldo vidurinės mokyklos direktorius ponas Helmut Lackner pasidalijo mintimis apie aukštą mokytojo savivertę, darbo motyvaciją, pasitikėjimą ir rūpinimąsi mokiniais, jų poreikių pažinimą ir pagalbos teikimą. Jis papasakojo apie bendravimą su tėvais, apie pozityvų mokyklos ir seniūnijos bendradarbiavimą ir ugdymo proceso finansavimą. Supažindino su būsimų pedagogų rengimu, jaunų mokytojų praktika bei mokytojų tarpusavio santykiais ir dalykiniu bendradarbiavimu.

BG/BRG Mössinger gimnazijoje stebėjome pamokas, aptarėme jose naudojamus aktyvius metodus ir vertinimą, kalbėjome apie pozityvią mokinių ir mokytojų komunikaciją. Gimnazijos direktorius ponas H.R. Mag. Harald A. Kaichler pristatė Karintijos žemės gimnazijų tinklą, savo gimnazijos ugdymo pakraipas ir mokymo turinio ypatumus didelį dėmesį skiriant IT, darbo organizavimą. Mokinių atstovas Kristijanas pristatė gimnazijoje teikiamas galimybes ugdytis pagal pasirinktą planą ir profilį, dalyvauti įvairiuose projektuose ir konkursuose, baigiamųjų egzaminų sistemą.

Ingeborg Bachmann gimnazijoje buvo surengta konferencija su mokytojais ir švietimo ministerijos atstovais. Gimnazijos mokytojų komanda pristatė gimnazijos vizitinę kortelę: kalbų mokymosi ir gamtos mokslų pakraipas, vykdomus projektus ir konkursus, laimėjimus ir teikiamas paslaugas. Švietimo ministerijos atstovė ponia Mag. Barbara Bergner dar kartą supažindino su Austrijos švietimo sistema, atsakė į mūsų klausimus apie mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodiką. Diskusijose pasidalijome savo šalių įžvalgomis apie geros mokyklos koncepciją, aplankėme gimnazijos erdves. Direktoriaus pasakyti žodžiai „Pati geriausia reklama mokyklai – mokinių ir tėvų atsiliepimai. Mokinį motyvuoti ir sudominti pamokoje gali tik mokytojas“ tapo dienos moto kiekvienam projekto dalyviui. Projekto komanda kiekvieną dieną pildė mokymosi dienoraštį ugdymo pokyčiams, kasdien komandos nariai aptarė pozityvaus švietimo idėjas, dalijosi praktine patirtimi. 

Apie šias įžvalgas kalbėjau ir gruodžio 23 d. vykusiame gerosios patirties sklaidos užsiėmime gimnazijos mokytojams. Džiugu, kad kolegoms kilo ne viena mintis, kaip šias žinias pritaikyti ir savo gimnazijoje.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dalė Keliauskienė

 


PROJEKTO „POZITYVUS ŠVIETIMAS UGDYMO(SI) REZULTATAMS“ VEIKLŲ ISPANIJOJE PRISTATYMAS


 

Kauno rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo ir sporto skyrius 2019–2020 m. laikotarpiu įgyvendina projekto „Pozityvus švietimas ugdymo(si) rezultatams“ suplanuotas veiklas. Skyrius yra projekto koordinatorius, partneriai: Akademijos Ugnės Karvelis, Piliuonos, Babtų, Čekiškės Prano Dovydaičio, Domeikavos, Karmėlavos Balio Buračo, Neveronių, Raudondvario, Vandžiogalos, Vilkijos gimnazijos. Projektas parengtas siekiant, kad pozityviosios pedagogikos idėjos atneštų pokyčių į kuo daugiau mokyklų, kurti pozityvaus švietimo modelį ir jį diegti mokyklos bendruomenėse, todėl įvairių dalykų mokytojams sudarytos galimybės įgyti mokymo(si) ir profesinės patirties kitose šalyse.

Spalio 13–19 d. suburti dešimties Kauno rajono ilgųjų gimnazijų atstovai dalyvavo stažuotėje Ispanijoje, Valensijos mieste. Šios stažuotės mokymuose „Positive education: Happy school“ teko atstovauti mūsų gimnaziją. Spalio 28 dieną skaičiau pranešimą „Pozityvus švietimas ugdymos(i) rezultatams gimnazijos bendruomenės nariams. Pasidalinau paskaitose „Positive education: Happy school“ su Maria Angeles Ruiz Gamez ir Kelsie Kerwin įgytomis teorinėmis ir praktinėmis žiniomis. Supažindinau su pozityvios psichologijos kontekstu, psichologo Seligmano Perma modeliu, aptarėme pozityviosios psichologijos praktinio pritaikymo metodus, nes nuolat tobulinama praktika ir jos tęstinumas sudaro galimybę formuotis naujiems įpročiams. Pristačiau vaizdinę medžiagą apie Ispanijos švietimo sistemą bei įspūdžius iš vizito Gvadalaviaros mergaičių mokyklos Valensijoje, kuri vadovaujasi Seligmano pozityvios psichologijos teorijos aspektais ir yra viena iš geriausių skirtingais reitingais vertinamų mokyklų.

Jūratė Kaupienė anglų kalbos mokytoja metodininkė

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 19595

PIRMOSIOS „PAAUGLYSTĖS KRYŽKELIŲ“ PAMOKOS

 

Siekiant sukurti mokiniams saugią mokymosi aplinką, ugdyti gyvenimo įgūdžius, šiais mokslo metais 5-8 klasių mokiniai pradėjo vykdyti Lions Quest socialinio emocinio ugdymo programą „Paauglystės kryžkelės“. Ši programa integruota į ugdymo procesą, kuris skatina tinkamą paauglių vystymąsi socialinį ir emocinį ugdymą, charakterio ugdymą, psichoaktyviųjų medžiagų ir patyčių prevenciją bei mokymąsi tarnaujant.

5-8 klasių vadovės

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 15784

VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKA

PATVIRTINTA

Kauno r. Čekiškės Prano Dovydaičio

gimnazijos direktoriaus

2017 m. rugpjūčio 31 d.

Įsakymu Nr. 142-V1

 

 

KAUNO R. ČEKIŠKĖS PRANO DOVYDAIČIO GIMNAZIJOS

VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

  1. Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazijos (toliau – Gimnazija) Vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas reglamentuoja  Vaiko gerovės komisijos sudarymo (toliau – Komisija) ir darbo organizavimo tvarką.
  2. Komisijos pirmininką, jo pavaduotoją ir sekretorių skiria, Komisijos sudėtį ir jos darbo reglamentą tvirtina gimnazijos direktorius.
  3. Gimnazijos Vaiko gerovės komisiją sudaro: direktoriaus pavaduotojas ugdymui, socialinis pedagogas, spec. pedagogas – logopedas,  psichologas, mokytojai.
  4. Komisijos darbą pagal nustatytą reglamentą organizuoja gimnazijos direktoriaus paskirtas Komisijos pirmininkas, o jam nesant – jo pavaduotojas.
  5. Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Geros mokyklos koncepcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-1308 ,,Dėl Geros mokyklos koncepcijos patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir ,,Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašu“, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-579 (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. gegužės 2 d. įsakymo Nr. V-319 redakcija).
  6. Komisija savo darbą grindžia šiais principais:
    1. geriausių vaiko interesų prioritetiškumo. Priimant sprendimus ar imantis bet kokių veiksmų, susijusių su vaiku, vadovaujamasi geriausiais vaiko interesais;
    2. vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus. Kai sprendžiamas bet koks su vaiku susijęs klausimas, vaikas, sugebantis išsakyti savo nuomonę, išklausomas tiesiogiai, o jei tai neįmanoma – per tėvus (globėjus, rūpintojus) įsakymu nustatyta tvarka, vaiko nuomonei skiriant deramą dėmesį;
    3. individualizavimo. Priimant su vaiku susijusius sprendimus, atsižvelgdama į jo amžių, brandą, individualius poreikius, gebėjimus, artimiausios aplinkos (šeimos) poreikius, galimybes, lūkesčius ir kitas svarbias aplinkybes;
    4. visapusiškumo. Siekiant sudaryti sąlygas veiksmingam įtraukiajam ugdymui, įvertinamas paslaugų ir pagalbos poreikis vaikui, jo tėvams (globėjams, rūpintojams) ir siekiama užtikrinti koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų teikimą;
    5. konfidencialumo. Informacija, susijusia su sprendžiama vaiko ir jo šeimos problema, dalijamasi atsakingai – ji neskleidžiama ir neplatinama su vaiko atvejo sprendimu nesusijusiems asmenims;
    6. ankstyvosios intervencijos. Siekiama kuo anksčiau atpažinti susirūpinimą keliančius vaiko elgesio požymius, užtikrinti reikalingos profesionalios, koordinuotai teikiamos švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų vaikui, jo tėvams (globėjams, rūpintojams) teikimą laiku;
    7. dinamiškumo. Kuriant ir plėtojant vaiko gerovę Gimnazijoje, siekiama atvirumo kaitai, naujų idėjų kūrimo ir įgyvendinimo atsižvelgiant į besikeičiančius vaikų, jų tėvų (globėjų, rūpintojų) bei visuomenės poreikius;
    8. refleksyvumo. Nuosekliai apmąstoma ir aptariama Komisijos veikla, įsivertinama, mokomasi iš patirties bei pagrįstai formuluojami Gimnazijos tikslai ir uždaviniai vaiko gerovės srityje;
    9. veiklos integralumo. Rūpinantis vaikams saugia ir mokymuisi palankia aplinka, kitais su vaiko gerove susijusiais aspektais, užtikrinama siekiamų tikslų ir uždavinių, jų įgyvendinimą reglamentuojančių vidaus dokumentų, taikomų priemonių ir metodų dermė Gimnazijoje;
    10. bendradarbiavimo. Vaiko gerovės Gimnazijoje kūrimas ir palaikymas grindžiamas visų šiame procese dalyvaujančių bendruomenės narių bendra veikla ir tarpusavio pagalba.
      II. KOMISIJOS PASKIRTIS, FUNKCIJOS IR TEISĖS

 

  1. Gimnazijos vaiko gerovės komisijos paskirtis – rūpintis vaikui saugia ir palankia mokymosi aplinka, orientuota į asmenybės sėkmę, gerą savijautą, brandą, individualias vaiko galimybes atitinkančius ugdymo(si) pasiekimus bei pažangą, atlikti kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
  2. Komisija atlieka šias funkcijas:
    1. remdamasi turima Gimnazijoje atliktų tyrimų, Gimnazijos vidaus ir išorės vertinimo medžiaga ir duomenimis, vertina Gimnazijos ugdymosi aplinką, vaikų (mokinių) saugumą, analizuoja vaikų (mokinių) mokymosi (ugdymosi) poreikius, problemas ir jų priežastis, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
    2. rūpinasi, kad kuo anksčiau būtų aptinkami pavojai, susiję su vaikų (mokinių) saugumu Gimnazijoje, saugios ugdymosi aplinkos kūrimu;
    3. nagrinėja vaikų (mokinių) nenoro lankyti Gimnaziją, nelankymo, baimių eiti į Gimnaziją, nesėkmingo mokymosi (ugdymosi) priežastis, imasi veiksmų, padedančių sugražinti vaikus (mokinius) į Gimnaziją ir sėkmingai mokytis (ugdytis);
    4. analizuoja elgesio taisyklių pažeidimus, smurto, patyčių, žalingų įpročių, teisėtvarkos pažeidimų atvejus, sutartų priemonių dėl vaiko (mokinio) elgesio gerinimo pasiekimo rezultatus, teikia rekomendacijų mokytojams dėl ugdymo metodų ir darbo organizavimo su vaikais (mokiniais);
    5. spręsdama konkretaus vaiko (mokinio) problemas renka informaciją iš mokytojų, švietimo pagalbos specialistų, tėvų (globėjų, rūpintojų), vaiko (mokinio), atsižvelgia į aplinkos ir Gimnazijos mikroklimato veiksnius, su kuriais susiduria vaikai (mokiniai), turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, vaikai (mokiniai) iš socialinę atskirtį patiriančių, rizikos grupės, ekonominių sunkumų turinčių šeimų, planuoja, kaip ir kas bus daroma, kokia švietimo ar kita pagalba bus teikiama, kas už tai bus atsakingas;
    6. analizuoja teikiamos švietimo pagalbos vaikui (mokiniui) veiksmingumą, prireikus koreguoja švietimo pagalbos priemonių teikimą;
    7. analizuoja vaikų (mokinių) tarpusavio santykių, mokytojų ir vaikų (mokinių) santykių problemas ir teikia siūlymų mokytojams dėl šių santykių gerinimo;
    8. gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka vaikų (mokinių), turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų), pirminį įvertinimą ir prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę tarnybą dėl vaikų (mokinių) specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
    9. teikia rekomendacijas mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, vykdymo trukmės, techninės pagalbos ir specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų (mokinių) apskaitą Gimnazijoje;
    10. kartu su karjeros specialistu pagal poreikį konsultuoja baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi ( galias atitinkančios mokymosi programos parinkimo, mokymosi įstaigos parinkimo) ir pagal galimybes užtikrina sklandų palydėjimą/perėjimą į kitą mokymosi įstaigą;
    11. siūlo Gimnazijoje įgyvendinti gyvenimo įgūdžių, prevencijos, sveikatos stiprinimo, užimtumo priemones ir programas;
    12. konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų (mokinių) ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais aktualiais klausimais;
    13. įvykus krizei Gimnazijoje, t. y. netikėtam ir/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Gimnazijos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę Gimnazijos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones:
      1. įvertina krizės aplinkybes ir parengia krizės valdymo Gimnazijoje planą;
      2. parengia informaciją apie krizę Gimnazijos bendruomenei ir (ar) žiniasklaidai;

8.13.3. apie situaciją informuoja Gimnazijos bendruomenę, Gimnazijos savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, prireikus – teritorinę policijos įstaigą, vaiko (mokinio) teisių apsaugos tarnybą;

8.13.4. įvertina Gimnazijos bendruomenės grupes ir asmenis, kuriems reikalinga švietimo pagalba ir organizuoja jos teikimą: konsultuoja Gimnazijos bendruomenės narius individualiai ar grupėmis, rengia pokalbius su mokiniais, esant būtinybei – kreipiasi į sveikatos priežiūros įstaigą dėl būtinos pagalbos suteikimo, Pedagoginės psichologinės pagalbos tarnybos krizių valdymo komandą, kitas įstaigas, galinčias suteikti reikiamą pagalbą;

    1. bendradarbiauja su Gimnazijos savivaldos (Gimnazijos taryba, Mokytojų taryba), suinteresuotomis institucijomis ar asmenimis vaiko (mokinio) gerovės klausimais;
  1. Komisija turi teisę:
    1. gauti iš Gimnazijos darbuotojų, valstybės ir savivaldybės institucijų ar įstaigų informaciją, reikalingą Komisijos funkcijoms atlikti ir sprendimams priimti;
    2. į posėdžius ar pasitarimus kviesti kitus suinteresuotus asmenis ar institucijų atstovus (vaiko teisių apsaugą užtikrinančios institucijos, teritorinės policijos, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigų atstovus, atskirų dalykų mokytojus, klasių vadovus, vaikus, tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kt.);
    3. kreiptis į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas.

 

III. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS

 

  1. Komisija yra nuolat veikianti.
  2. Komisija kasmet tvirtina veiklos planą, kuris yra integrali Gimnazijos metinio veiklos plano dalis, nustatydama prioritetus, tikslus, įgyvendinimo priemones ir terminus, atsakingus asmenis. Už veiklos plano įgyvendinimą Komisija atsiskaito Gimnazijos vadovui.
  3. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, pasitarimai ir kitos veiklos formos, reikalingos Komisijos funkcijoms atlikti.
  4. Komisijos posėdžiai organizuojami vadovaujantis veiklos planu ir  pagal poreikį, bet ne rečiau, kaip kartą per 2 mėnesius. Pasitarimai organizuojami pagal poreikį bendrai situacijai Gimnazijoje aptarti, atskiriems atvejams nagrinėti, skubių veiksmų ir sprendimų reikalaujančiais atvejais ir kt.
  5. Komisijos posėdžius kviečia, jų vietą ir laiką nustato, jiems pirmininkauja Komisijos pirmininkas, o jam nesant – jo pavaduotojas arba kitas Gimnazijos vadovo įgaliotas Komisijos narys.
  6. Komisijos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Komisijos narys turi vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.
  7. Komisijos posėdžiai gali būti neprotokoluojami. Jei protokolas nerašomas, sprendimą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Komisijos nariai.
  8. Komisijos nariai yra pasiskirstę atsakomybėmis, pagal susitarimą ir (ar) kompetencijas koordinuoja konkrečias veiklos sritis Gimnazijoje.
  9. Komisijos pirmininkas:
    1. vadovauja Komisijos darbui ir atsako už jam pavestų funkcijų atlikimą;
    2. pasirašo Komisijos sprendimus, kitus su Komisijos veikla susijusius dokumentus;
    3. atstovauja Komisijai savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos posėdžiuose svarstant vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo klausimus arba paveda atstovauti kitam Komisijos nariui;
    4. atstovauja Komisijai suinteresuotose institucijose svarstant vaiko gerovės klausimus arba paveda atstovauti kitam Komisijos nariui;
    5. padeda Komisijos nariams pagal jų kompetenciją surinkti informaciją, būtiną svarstomam klausimui nagrinėti.
  10. Komisijos sekretorius:
    1. rengia Komisijos posėdžių medžiagą;
    2. suderinęs su Komisijos pirmininku, organizuoja Komisijos posėdžius;
    3. renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia Komisijos veiklai vykdyti;
    4. tvarko kitus dokumentus, susijusius su Komisijos posėdžių organizavimu;
    5. vykdo kitus  Komisijos pirmininko pavedimus Komisijos posėdžio rengimo klausimais.
  11. Komisijos narys:
    1. renka, analizuoja medžiagą, pasirengia, dalyvauja Komisijos posėdžiuose ir teikia siūlymus suinteresuotiems asmenims dėl mokymo(si)/ugdymo(si) ar švietimo pagalbos teikimo, kitais su vaiko gerovės užtikrinimu Gimnazijoje susijusiais klausimais;
    2. įgyvendina veiklos plane jam pavestas priemones ir už jas atsiskaito Komisijai ne rečiau kaip 2 kartus per metus;
    3. pristato Komisijos nariams Aprašo 17 punkte numatytos koordinuojamos veiklos situaciją ne rečiau kaip 2 kartus per metus;
    4. vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus, susijusius su Komisijos funkcijų atlikimu.
  12. Svarstant konkretaus vaiko atvejį:
    1. į Komisijos posėdį ar pasitarimą kviečiami vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) ir (ar) vaikas;
    2. Komisijos pirmininko sprendimu gali būti kviečiami kiti suinteresuoti asmenys ar institucijų atstovai;
    3. posėdyje ar pasitarime išklausoma Komisijos narių, vaiko, vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų), kitų suinteresuotų asmenų ar institucijos atstovų nuomonė ir pateikta informacija svarstomu klausimu. Siekiant apsaugoti vaiką nuo galimo neigiamo poveikio ar jam vengiant dalyvauti Komisijos posėdyje, jo nuomonė gali būti išklausoma individualiai per atstovą ir pateikiama Komisijos posėdžio metu;
    4. Komisijai priėmus sprendimą dėl mokymo(si) / ugdymo(si) ir (ar) švietimo pagalbos teikimo konkrečiam vaikui, sudaromas pagalbos vaikui planas, paskiriamas pagalbos plano įgyvendinimą koordinuojantis asmuo, kuris kartu su vaiku, jo tėvais (globėjais, rūpintojais) numato siekiamus tikslus, suplanuoja jų įgyvendinimo žingsnius, atsakomybes ir periodiškus susitikimus teikiamos pagalbos rezultatams aptarti;
    5. mokymo(si) / ugdymo(si) ir (ar) švietimo pagalbos teikimo metu ir jam pasibaigus Komisijoje įvertinamas taikomos pagalbos veiksmingumas, aptariami jos vykdymo rezultatai su vaiku, jo tėvais (globėjais, rūpintojais) ir pagalbos plano įgyvendinimą koordinuojančiu asmeniu.

 IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  1. Komisijos veiklą techniškai aptarnauja Gimnazija.
  2. Komisijos nariai ir sekretorius įsipareigoja informaciją, gautą vykdant Komisijos veiklą, saugoti ir neviešinti, išskyrus tą informaciją, kuri yra vieša.
  3. Komisijos veiklos dokumentai (susirašinėjimo medžiaga, kiti dokumentai) saugomi ir tvarkomi Gimnazijoje Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.



________________________________

 

  • Parašė: Super User
  • Kategorija: Nepriskirtas
  • Peržiūros: 14534

Mokiniu tarybos nuostatai

PATVIRTINTA

Kauno r. Čekiškės Prano Dovydaičio

gimnazijos direktoriaus

2014 m. rugsėjo 25  d. įsakymu Nr. 147-V1

 


KAUNO R. ČEKIŠKĖS PRANO DOVYDAIČIO GIMNAZIJOS

MOKINIŲ TARYBOS NUOSTATAI

I. BENDROJI DALIS

  1. Mokinių taryba yra demokratiškai išrinkta aukščiausia mokinių savivaldos institucija gimnazijoje (toliau – gimnazija).
  2. Mokinių taryba yra visuomeninė organizacija, savo veikla nesiekianti pelno.
  3. Mokinių tarybos tikslas ir uždaviniai yra :

3.1. Mokinių tarybos tikslas – stiprinti mokinių socialinį aktyvumą, kelti jų kultūros lygį, įtraukti į gimnazijos gyvenimą kuo daugiau mokinių.

3.2. Mokinių tarybos uždaviniai:

3.2.1. vienyti gimnazijos mokinius bendrai veiklai, skatinti aktyviai dalyvauti gimnazijos gyvenime – rengiant renginius, akcijas;

3.2.2. atstovauti daugumos mokinių interesams gimnazijoje;

3.2.3. analizuoti aktualius mokiniams klausimus;

3.2.4. bendrauti ir bendradarbiauti su gimnazijos vadovais, dalykų mokytojais.

 II. MOKINIŲ TARYBOS DARBO ORGANIZAVIMAS

  1. Mokinių tarybos nariai yra 5-8 ir I-IV gimnazijos klasių mokinių atstovai, išrinkti klasių mokinių susirinkimuose (po 1-3 atstovus iš kiekvienos 5-8 ir I-IV gimnazijos klasės).
  2. Mokinių tarybos veiklos kadencijos trukmė – vieneri metai.
  3. Mokinių tarybos nariai atviru balsavimu išrenka MT pirmininką, MT pavaduotoją bei sekretorių. Kitas pareigas siūlo MT pirmininkas. Jos priimamos bendru sutarimu arba MT narių balsų dauguma.
  4. Tarybos nariai susitinka kiekvieną savaitę veiklų aptarimui.  Susirinkimas laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja 2/3 tarybos narių.

 

III. MOKINIŲ TARYBOS FUNKCIJOS

  1. Mokinių taryba svarsto gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus: nuostatus, vidaus tvarkos taisykles, mokinių elgesio taisykles, ugdymo planą, mokinių pasiekimų vertinimo kriterijus, teikia siūlymus dėl jų įgyvendinimo.
  2. Teikia siūlymus ugdymo procesui tobulinti.
  3. Deleguoja narius į Gimnazijos tarybą.
  4. Teikia informaciją apie savo veiklą gimnazijos internetiniam puslapiui.
  5. Rengia įvairias šventes, akcijas, renginius.
  6. Analizuoja klasių seniūnų ir individualius siūlymus įvairiais gimnazijos veiklos klausimais, apibendrina, teikia siūlymus gimnazijos vadovams, mokytojų tarybai.
  7. Bendrauja ir bendradarbiauja su kitų mokyklų mokiniais, savivaldos institucijomis.
  8. Atstovauja visoms gimnazijos mokinių interesų grupėms, gina jų interesus, teises, primena pareigas.
  9. Atstovauja gimnazijai įvairiuose rajono, respublikos renginiuose.
  10. Priima sprendimus dėl visos gimnazijos mokinių susirinkimų, konferencijų sušaukimo.

 IV. MOKINIŲ TARYBOS SPRENDIMAI

  1. Mokinių tarybos sprendimai priimami, jei posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 tarybos narių.
  2. Sprendimai priimami atviru balsavimu, balsų dauguma.
  3. Balsams pasidalijus po lygiai, lemia tarybos pirmininko balsas.

 V. MOKINIŲ TARYBOS PIRMININKO IR JO PAVADUOTOJO ĮGALIOJIMAI

  1. Mokinių tarybos pirmininko pareigos:

1.1. Organizuoti Mokinių tarybos susirinkimus.

1.2. Kartu su sekretore sudaryti susirinkimų darbotvarkes.

1.3. Pirmininkauti susirinkimams.

1.4. Kontroliuoti priimtų sprendimų vykdymą.

1.5. Reprezentuoti gimnaziją už jos ribų.

1.6. Atstovauti Mokinių tarybai ir gimnazijai įvairiuose renginiuose.

1.7. Atstovauti Mokinių tarybos interesams, bendraujant su gimnazijos administracija, arba paskirti tam Mokinių tarybos atstovus.

1.8. Ieškoti bendradarbiavimo galimybių su kitomis mokyklomis.

1.9. Metų pabaigoje atsiskaityti už Mokinių tarybos veiklą.

  1. Mokinių tarybos pirmininko pavaduotojo pareigos:

2.1.Pavaduoti tarybos pirmininką šiam negalint atlikti savo pareigų (dėl ligos, išvykus ir pan.).

 VI. SEKRETORIAUS PAREIGOS

  1. Protokoluoti Mokinių tarybos susirinkimus.
  2. Tvarkyti visą Mokinių tarybos dokumentaciją.

 

VII. MOKINIŲ TARYBOS NARIO TEISĖS

  1. Rinkti ir būti išrinktam Mokinių tarybos pirmininku ar darbo grupės vadovu.
  2. Dalyvauti Mokinių tarybos renginiuose.
  3. Teikti siūlymus Mokinių tarybai dėl Mokinių tarybos veiklos.
  4. Gauti informaciją apie Mokinių tarybos veiklą.
  5. Laisvai išstoti ar laikinai sustabdyti savo narystę, pranešant apie tai raštu.

 

VIII. MOKINIŲ TARYBOS NARIO PAREIGOS

  1. Rodyti gero elgesio pavyzdį kitiems gimnazijos mokiniams.
  2. Laikytis mokinių tarybos nuostatų.
  3. Lankyti visus Mokinių tarybos susirinkimus.
  4. Esant svarbiai priežasčiai apie nedalyvavimą pranešti Mokinių tarybos pirmininkui arba sekretorei.
  5. Tiesiogiai ir aktyviai dalyvauti gimnazijos gyvenime.
  6. Vykdyti visus Mokinių tarybos priimtus nutarimus.
  7. Informuoti mokinius apie Mokinių tarybos priimtus nutarimus.
  8. Dalyvauti Mokinių tarybos organizuojamuose renginiuose.
  9. Padėti spręsti gimnazijos mokiniams iškilusias problemas.

 IX. MOKINIŲ TARYBOS NARIO ŠALINIMO PROCEDŪRA

  1. Mokinių tarybos narys šalinamas esant vienai iš žemiau nurodytų priežasčių:

1.1. Mokinių tarybos nuostatų pažeidimas.

1.2. Savo pareigų nevykdymas.

1.3. Grubus mokinio taisyklių pažeidimas ir mokinio pareigų nevykdymas.

1.4. Nedalyvavimas susirinkimuose.

  1. Mokinių tarybos narį pašalinti gali siūlyti Mokinių tarybos pirmininkas, sekretorius, Mokinių tarybos narių grupė.

 X. MOKINIŲ TARYBOS NARIO ĮGALIOJIMO NUTRAUKIMAS

1.Mokinių tarybos nario įgaliojimai nutrūksta, kai:

1.1. Pasibaigia įgaliojimo laikas.

1.2. Atsistatydina arba atstatydinamas už nedalyvavimą tarybos veikloje ar nepatenkinamą elgesį.

1.3. Nebesimoko gimnazijoje.

 XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

  1. Mokinių tarybos nuostatai yra dokumentas, reglamentuojantis Mokinių tarybos veiklą. Nuostatų laikytis privalo visi Mokinių tarybos nariai.
  2. Mokinių tarybos nuostatai gali būti pildomi ir koreguojami:

2.1.Nuostatai papildomi, jei tam pritaria absoliuti Mokinių tarybos dauguma.

2.2. Papildytus nuostatus tvirtina gimnazijos direktorius.

© 2024 All rights reserved

Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazija