Įtraukusis ugdymas
Pasirengimo įgyvendinti Švietimo įstatymo NR. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 451 straipsniu nuostatas 2021–2024 metų veiksmų planas
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos:
METODINĖ MEDŽIAGA
PATARIMAI PEDAGOGINIAMS DARBUOTOJAMS
Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
Patarimai pedagogams. Kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų:
Patarimai pedagogams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, lytiškumą:
Atmintinė mokytojams, ugdantiems mokinius, turinčius klausos sutrikimų:
Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai:
Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistema. Skatinimo sistemos. PEPIS skatinimo sistema padeda atpažinti bei skatinti
mokinių tinkamą elgesį:
PATARIMAI MOKYKLŲ BENDRUOMENĖMS
Patarimai mokyklų bendruomenėms. Kaip atlikti funkcinį elgesio vertinimą:
Sėkmingas mokymasis – kai veikiame kartu. Mokiniams, jų tėvams, mokytojams:
PATARIMAI TĖVAMS
Patarimai tėvams. Vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas:
Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose: