- Parašė: Super User
- Kategorija: Nepriskirtas
- Hits: 1098
Prieinamumo įrankis
Klasės valandėlės metu rekomenduojama kiekvienam mokiniui užpildyti karjeros planą:
Tai gali būti 1 (5-8 klasėms) arba 2 (3) (I-IV gimnazijos klasėms).
Pirmiausiai reiktų nustatyti:
asmeninių savybių nustatymo testas:
gabumų nustatymo testas: (mokamas, nebūtinas)
Taip pat galima naudotis ir kitais testais:
http://www.mukis.lt/lt/testaii.html
https://kastu.lt/karjeros_centras/profesinio_orientavimo_testai
Kalbant apie karjerą ir profesijas galite parodyti filmukus ir rekomenduoti literatūrą:
TEMOS IR UŽDUOTYS KARJEROS PLANO PILDYMUI
Pateikiamos užduotys ir Mokytojo bei Mokinio knygų temos yra rekomendacijos Jums. Tiek užduotis, tiek temas, tiek patį planą galite adaptuoti pagal Jūsų ir Jūsų mokinių poreikius.
*M – Mokytojo knyga
m – Mokinio knyga
Pateikiamas skirstymas klasėmis yra rekomenduotinas, mokytojas pats gali nuspręsti, kurį planą, kurios klasės mokiniams duoti, pagal turimas mokinio kompetencijas. Jei planus pateiksite ne pagal tas klases, kurios nurodytos ant plano, nurodytą klasę plane ištrinkite.
7-8 KLASĖ
Kas aš esu:
M. I. Mokinių savęs pažinimo kompetencijų ugdymas (31-91psl.);
m. I Aš esu (8-52psl.)
Mano aplinka:
M. 8. Mokinių artimosios socialinės aplinkos pažinimas ir karjera (73-77p.; 14užd.);
m. 8. Artimoji socialinė aplinka (41-42p.; 16 užd.)
Svarbiausios mano asmenybės savybės:
M. 2. Mokinių savęs pažinimas ir teigiamas vertinimas, 3. Mokinių asmenybės savybių pažinimas karjeros kelio kontekste (42-53p.; 4užd., 5užd.; + 64p.; 10 užd.);
m. 2. Savęs pažinimas ir teigiamas vertinimas leidžiantis į karjeros kelią, 3. Mano asmenybės savybės (13-19p.; 3užd., 4 užd., 5 užd., 6 užd.)
Pasiekimas, kuriuo didžiuojuosi (7kl), Pasiekimai (8kl):
M. 9. Mokinių asmeninės patirties analizė karjeros planavimo kontekste (77-81p.)
m. 9. Asmeninė patirtis ir karjera (44p.; 17užd.)
Interesai:
M. 5. Mokinių gebėjimų pažinti karjeros interesus ugdymas (58-62p.)
m. 5. Mano karjeros interesai (26-31p.; 8užd.)
Vertybės:
M. 7. Vertybių pažinimo svarba, priimant karjeros sprendimus (67-73p.; 12užd.)
m. 7. Mano vertybių skalė (36-41p.; 12užd.)
Gabumai:
M. 4. Mokinių gabumų (dominuojančio intelekto tipo) įtaka jų karjerai (53-58p.; 7užd.; + 64p.; 10užd.)
m. 4. Mano gabumai (20-26psl. + 31-35p.; 10užd.).
Mano profesijos:
M. 17. Gebėjimų pažinti darbo pasaulį ugdymas (132-151p.);
m. 17. Kas vyksta darbo pasaulyje? (76-86p.; 30užd.; 31 užd.; 33 užd.)
Informacijos paieška (7kl.):
M. 12. Mokinių gebėjimų ieškoti karjeros informacijos ugdymas (97-108p.)
m. 12. Karjeros informacija ir jos paieška (53-62p.)
Mano svajonių gyvenimas (7kl.):
M. 19. Mokinių asmeninės ateities vizijos reikšmė planuojant karjerą (160-163p.)
m. 19. Asmeninė ateities vizija (88-91p.; 34užd.)
Mokymasis visą gyvenimą (8kl.):
M. 14. Mokinių kompetencijos mokytis visą gyvenimą ugdymas jų karjeros kelio kontekste (108-115p.; 23užd.);
m. 14. Mokymasis visą gyvenimą ir karjera (62-64p.)
Mano tikslai; Mano tikslų peržiūra:
M. 20. Mokinių gebėjimų kelti bei derinti karjeros ir gyvenimo tikslus ugdymas (163-171p.; 42užd.)
m. 20. Mano gyvenimo ir karjeros tikslai (92-98p.; 36užd.)
9-10 KLASĖ
Kas aš esu:
M. I. Mokinių savęs pažinimo kompetencijų ugdymas (31-91psl.);
m. I Aš esu (8-52psl.)
Mano aplinka:
M. 8. Mokinių artimosios socialinės aplinkos pažinimas ir karjera (75-77p.; 15užd.+ 84-87p. 18užd.);
m. 8. Artimoji socialinė aplinka (41-42p.; 16 užd.)
Svarbiausios mano asmenybės savybės:
M. 2. Mokinių savęs pažinimas ir teigiamas vertinimas, 3. Mokinių asmenybės savybių pažinimas karjeros kelio kontekste (42-53p.; 3užd., 5užd.; 6užd. + 65p.; 11 užd.);
m. 2. Savęs pažinimas ir teigiamas vertinimas leidžiantis į karjeros kelią, 3. Mano asmenybės savybės (17-25p.; 3užd., 4 užd., 5 užd., 6 užd.)
Pasiekimai:
M. 9. Mokinių asmeninės patirties analizė karjeros planavimo kontekste (77-81p.)
m. 9. Asmeninė patirtis ir karjera (44p.; 17užd.)
M. 24. Skirtingų sprendimo priėmimo technikų taikymas, mokiniams planuojant karjerą (178-184p.; 47užd.; 48užd.) + kitos temos apie sprendimus (171-188p.)
m. 24. Sprendimo priėmimo technikos (106-112p.; 42užd.; 43užd.) + kitos temos apie sprendimus (98-115p.)
Interesai:
M. 5. Mokinių gebėjimų pažinti karjeros interesus ugdymas (58-62p.; 9užd.)
m. 5. Mano karjeros interesai (26-31p.; 9užd.)
Vertybės:
M. 7. Vertybių pažinimo svarba, priimant karjeros sprendimus (67-73p.; 12užd.)
m. 7. Mano vertybių skalė (36-41p.; 13užd.)
Gebėjimai (9kl.):
M. 4. Mokinių gabumų (dominuojančio intelekto tipo) įtaka jų karjerai (53-58p.; 8užd.;)
m. 4. Mano gabumai (20-26psl.; 7užd. + 31-35p.; 11užd.).
Karjeros gebėjimai (10kl.):
M. 28. Žinių ir gebėjimų visuma, siekiant karjeros tikslų (206-245p.); 35. Mokinių karjeros dokumentų rengimas (252-263p.+ 287-294p.)
m. 28. Kompetencijos, būtinos siekiant karjeros tikslų (124-144p.); 35. Karjeros dokumentų rengimas (149-158p.+182-185p.)
Profesijos:
M.18. Mokinio profesijų ir mokymosi galimybių sąrašo rengimas (143-151p.; 36užd., 39užd.);
m. 18. Profesijų, kompetencijų ir mokymosi galimybių sąrašas (83-87p.; 32užd.; 33 užd.)
Mano tikslai; Mano tikslų peržiūra:
M. 20. Mokinių gebėjimų kelti bei derinti karjeros ir gyvenimo tikslus ugdymas (163-171p.; 43užd., 44užd.)
m. 20. Mano gyvenimo ir karjeros tikslai (92-98p.; 37užd.)
11-12 KLASĖ
Kas aš esu:
M. 11. Mokinių psichologinis portretas kaip savęs pažinimo apibendrinimas (84-90p., 18užd.)
m. 11. Mano psichologinis portretas (50-51p, 19užd.)
Asmenybės savybės:
M. 2. Mokinių savęs pažinimas ir teigiamas vertinimas, 3. Mokinių asmenybės savybių pažinimas karjeros kelio kontekste (42-53p.; 5užd.; 6užd. + 65p.; 11 užd.);
m. 2. Savęs pažinimas ir teigiamas vertinimas leidžiantis į karjeros kelią, 3. Mano asmenybės savybės (17-25p.; 6užd., 7užd.; + 68p. 26užd.)
Interesai:
M. 5. Mokinių gebėjimų pažinti karjeros interesus ugdymas (58-62p.)
m. 5. Mano karjeros interesai (26-31p.; 9užd.)
Vertybės:
M. 7. Vertybių pažinimo svarba, priimant karjeros sprendimus (67-73p.; 13užd.)
m. 7. Mano vertybių skalė (36-41p.; 14užd.; 15užd.)
Gebėjimai (9kl.):
M. 4. Mokinių gabumų (dominuojančio intelekto tipo) įtaka jų karjerai (53-58p.; 8užd.;)
m. 4. Mano gabumai (20-27psl.; 7užd., 9užd. + 31-35p.; 11užd.).
Karjeros gebėjimai (10kl.):
M. 28. Žinių ir gebėjimų visuma, siekiant karjeros tikslų (206-245p.); 35. Mokinių karjeros dokumentų rengimas (252-263p.+ 287-294p.)
m. 28. Kompetencijos, būtinos siekiant karjeros tikslų (124-144p.); 35. Karjeros dokumentų rengimas (149-158p.+182-185p.)
Sprendimai:
M. 22. Karjeros sprendimo priėmimo reikšmė ir tęstinumas (171-187p.; 45užd., 46 užd., 48 užd., 49 užd.)
m. 22. Karjeros sprendimai (98-115p. 39 užd., 42 užd., 43 užd., 44 užd.)
Informacijos paieška: KAIP IR KUR?:
M. 12. Mokinių gebėjimų ieškoti karjeros informacijos ugdymas (97-108 p.)
m. 12. Karjeros informacija ir jos paieška (53-62 p. 21 užd., 23 užd., +194 p.)
Planai; Tikslų peržiūra:
M. 20. Mokinių gebėjimų kelti bei derinti karjeros ir gyvenimo tikslus ugdymas (163-171 p.; 43 užd., 44 užd.)
m. 20. Mano gyvenimo ir karjeros tikslai (92-98 p.)
Ugdymas karjerai – prioritetinė profesinio orientavimo sritis.
Profesinio orientavimo tikslas – padėti asmenims sąmoningai rinktis jiems tinkamas švietimo ir užimtumo galimybes, sudaryti sąlygas įgyti karjeros kompetencijų, aktyviai kurti savo karjerą (t. y. visą gyvenimą trunkančią asmeniui ir visuomenei reikšmingų asmens mokymosi, saviraiškos ir darbo patirčių seką).
Profesinis informavimas ir profesinis konsultavimas papildo ugdymą karjerai, taip pat padeda asmenims spręsti konkrečius karjeros klausimus.
Profesinis orientavimas vykdomas vadovaujantis šiais principais:
• prieinamumo;
• nešališkumo, laisvo pasirinkimo ir asmeninės atsakomybės už karjeros sprendimus;
• individualizavimo;
• paslaugų kokybės.
Mokykla, vykdydama mokinių ugdymą karjerai:
• sudaro sąlygas visiems mokiniams įgyti karjeros kompetencijų (žinių, gebėjimų ir nuostatų apie save, mokymosi, saviraiškos ir darbo galimybes, karjeros sprendimų priėmimą, karjeros planavimą, derinimą su kitomis gyvenimo sritimis ir realizavimą);
• įgyvendina švietimo ir mokslo ministro tvirtinamą ugdymo karjerai programą;
• organizuoja su ugdymu karjerai suderintas kultūrinę, meninę, pažintinę ir kitas veiklas bei neformalųjį švietimą.
Mokykla, vykdydama mokinių profesinį informavimą:
• sudaro sąlygas mokiniams gauti ir aptarti informaciją apie mokymosi ir darbo galimybes (pasitelkiant informacines sistemas ir kitas priemones – pažintinius vizitus, renginius, ekskursijas, susitikimus su švietimo įstaigų atstovais, darbdaviais ir kitais asmenimis);
• organizuoja profesinį veiklinimą – veiklas, kuriose mokiniams padedama aktyviai pažinti įvairias užimtumo sritis, profesijų ypatumus ir karjeros galimybes, kaupti darbo patirtį, ugdytis profesinę motyvaciją bei planuoti būsimą karjerą. Šiam tikslui gali būti organizuojamas darbinės veiklos stebėjimas bei praktiniai užsiėmimai įmonėse, įstaigose arba virtualioje erdvėje, praktinis mokymas, įgytos patirties aptarimas bei kita veikla
Mokykla, vykdydama mokinių profesinį konsultavimą (individualų ir grupinį):
• sudaro mokiniams galimybes pažinti, įvertinti ir aptarti individualias savybes, galinčias turėti įtakos karjerai (mokymuisi įvairiose pakopose, darbui);
• padeda spręsti klausimus susijusius su karjeros planavimu – mokymusi (individualaus ugdymo plano arba mokymo plano sudarymas, švietimo teikėjo, mokymosi ar studijų krypties, mokymosi formų rinkimasis) ir profesinės veiklos rinkimusi;
• padeda spręsti karjeros problemas, susijusias su socialiniais, sveikatos, psichologiniais ir kitais veiksniais, arba pataria kreiptis į kitus švietimo pagalbos specialistus;
LAMA BPO
Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacija bendrajam priėmimui organizuoti.
LAMA BPO tikslas – priėmimą į Lietuvos aukštąsias mokyklas ir profesinio mokymo įstaigas organizuoti vieno langelio principu, padėti joms atsirinkti studijoms ar mokymuisi geriausiai pasirengusius asmenis, teikti konsultacijas stojantiesiems ir mokykloms, kaupti ir skleisti informaciją apie Lietuvos aukštąsias mokyklas ir profesinio mokymo įstaigas, jų studijų ir mokymo programas, priėmimo sąlygas ir priėmimo rezultatus.
AIKOS
AIKOS – atvira informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistema.
MUKIS
Mokinių ugdymo karjerai informacinė svetainė.
Jos tikslas – teikti Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų mokiniams sistemingas, kokybiškas ir inovatyvias karjeros paslaugas.
NAUDINGA INFORMACIJA MOKINIAMS
NAUDINGA INFORMACIJA MOKYTOJAMS
EUROPASS
„Europass“ – tai penki dokumentai, kuriuose pateikiama informacija apie asmens išsilavinimą, įgūdžius ir kompetencijas yra vienodai suprantama visoje Europoje.
KARJEROS KOMPETENCIJOS
Karjeros kompetencijos apima keturias kompetencijų sritis: asmenybės ypatumų pažinimo, karjeros galimybių pažinimo, karjeros planavimo ir karjeros įgyvendinimo.
EUROGUIDANCE
Euroguidance projekto siekis – profesinio informavimo ir konsultavimo plėtra Lietuvoje bei Europoje. Projektas yra ir europinio Euroguidance tinklo, vienijančio Euroguidance centrus 34 Europos erdvės šalyse, narys. Nacionalinio ir tarptautinio pobūdžio veiklų derinys leidžia Euroguidance pasiekti išskirtinių rezultatų plėtojant profesinio informavimo ir konsultavimo sistemą, paslaugų kokybę ir prieinamumą, skatinant mokymąsi visą gyvenimą.
PROFESINIO KRYPTINGUMO TESTAI
Asmenybės testas
Renkuosi karjeros kelia testai
Testas „Profesijų mozaika“
Profesija pagal asmenybę
Tinkamo darbo testas
TESTAI MOKINIAMS LIETUVIŲ IR ANGLŲ KALBOMIS
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos:
Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
Patarimai pedagogams. Kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų:
Patarimai pedagogams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, lytiškumą:
Atmintinė mokytojams, ugdantiems mokinius, turinčius klausos sutrikimų:
Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai:
Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistema. Skatinimo sistemos. PEPIS skatinimo sistema padeda atpažinti bei skatinti
mokinių tinkamą elgesį:
Patarimai mokyklų bendruomenėms. Kaip atlikti funkcinį elgesio vertinimą:
Sėkmingas mokymasis – kai veikiame kartu. Mokiniams, jų tėvams, mokytojams:
Patarimai tėvams. Vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas:
Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose:
1 kl. PAMOKŲ TVARKARAŠTIS 2022-2023 M.M.
PIRMADIENIS ANTRADIENIS
1. Pasaulio paž. 1. Muzika
2. Lietuvių k. 2. Matematika
3. Lietuvių k. 3. Lietuvių k.
4. Matematika 4. Lietuvių k.
5. ,,Laikas kartu“ -prevencinė programa 5. Šokis
TREČIADIENIS KETVIRTADIENIS
1. Lietuvių k. 1.Fizinis ugdymas
2. Lietuvių k. 2. Lietuvių k.
3. Matematika 3. Tikyba
4. Fizinis ugdymas 4. Matematika
5. Dailė ir technologijos 5. Dailė ir technologijos
PENKTADIENIS
1. Lietuvių k.
2. Muzika
3. Fizinis ugdymas
4. Pasaulio paž.
Logopedė Kristina Dovidaitienė
Logopedo tikslas: didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio (vaiko) asmeninės pažangos.
Logopedo uždaviniai: - įvertinti mokinių (vaikų) kalbos raidos ypatumus;
2024–2025 mokslo metų Nacionalinių mokinių pasiekimų patikrinimų tvarkaraštis ir vykdymo būdas
Pasiekimų patikrinimas | Data | Pradžia | Vykdymo būdas |
1. 4 klasių nacionaliniai mokinių pasiekimų patikrinimai: | |||
1.1. Lietuvių kalba ir literatūra (skaitymas) | 2025 m. sausio 21 d. | 9 val. | Elektroninis1 |
1.2. Matematika | 2025 m. sausio 28 d. | 9 val. | Elektroninis1 |
1.3. Tautinių mažumų (baltarusių, lenkų, rusų) gimtoji kalba ir literatūra (skaitymas)2 | 2025 m. sausio 30 d. | 9 val. | Elektroninis1 |
2. 8 klasių nacionaliniai mokinių pasiekimų patikrinimai: | |||
2.1. Lietuvių kalba ir literatūra (skaitymas) | 2025 m. vasario 4 d. | 9 val. | Elektroninis1 |
2.2. Matematika | 2025 m. vasario 25 d. | 9 val. | Elektroninis1 |
2.3. Tautinių mažumų (baltarusių, lenkų, rusų) gimtoji kalba ir literatūra (skaitymas)2 | 2025 m. vasario 27 d. | 9 val. | Elektroninis1 |
Pastabos:
1Mokyklose, turinčiose teisę mokyti nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu, šiuo būdu jose besimokantys mokiniai ar buvę mokiniai, gyvenantys ne Lietuvoje, dėl laiko skirtumų negalintys nustatytu pasiekimų patikrinimo laiku dalyvauti pasiekimų patikrinime, mokyklos vadovo sprendimu pasiekimų patikrinimą gali laikyti nuotoliniu elektroniniu ar nuotoliniu būdu.
2Dalyvauja mokiniai, besimokantys mokyklose, kuriose įteisintas mokymas tautinių mažumų kalbos arba mokymas tautinės mažumos kalba.
2024-2025 mokslo metų pagrindinės sesijos Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkaraštis ir vykdymo būdai
Pasiekimų patikrinimas
|
Data
|
Pradžia
|
Vykdymo būdas
|
1. Lietuvių kalba ir literatūra
|
2025 m. gegužės 8 d.
|
9 val.
|
Elektroninis*
|
2. Matematika
|
2025 m. gegužės 14 d. |
9 val.
|
Elektroninis*
|
3. Tautinių mažumų (baltarusių, lenkų, rusų, vokiečių) gimtoji kalba ir literatūra*
|
2025 m. gegužės 19 d. |
9 val.
|
Elektroninis*
|
* Dalyvauja mokiniai, kurie mokosi mokyklose, kuriose įteisintas mokymas tautinių mažumų lenkų, rusų, baltarusių kalba arba mokoma tautinių mažumų gimtosios lenkų, rusų, baltarusių kalbos.
** Dalyvauja mokiniai, kurie mokosi mokyklose, kuriose įteisintas mokymas tautinių mažumų lenkų, rusų kalba arba mokoma tautinių mažumų gimtosios lenkų, rusų kalbos.
2024–2025 mokslo metų pakartotinės sesijos Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkaraštis ir vykdymo būdai
Pasiekimų patikrinimas |
Data | Pradžia | Vykdymo būdas |
1. Lietuvių kalba ir literatūra | 2025 m. birželio 18 d. | 9 val. | Elektroninis* |
2. Tautinių mažumų (baltarusių, lenkų, rusų, vokiečių) gimtoji kalba ir literatūra** | 2025 m. birželio 19 d. | 9 val. | Elektroninis* |
2. Matematika
|
2025 m. birželio 20 d. |
9 val.
|
Elektroninis*
|
* Mokyklose, turinčiose teisę mokyti nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu, šiuo būdu besimokantys mokiniai ar buvę mokiniai, gyvenantys ne Lietuvoje, dėl laiko skirtumų negalintys nustatytu pasiekimų patikrinimo laiku dalyvauti pasiekimų patikrinime, mokyklos vadovo sprendimu pasiekimų patikrinimą ar pasiekimų patikrinimo dalį raštu gali laikyti nuotoliniu ar nuotoliniu elektroniniu būdu.
** Dalyvauja mokiniai, kurie mokosi mokyklose, kuriose įteisintas mokymas tautinių mažumų kalbos arba mokymas tautinės mažumos kalba.
2024–2025 mokslo metų Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimų tvarkaraštis ir vykdymo būdai
SVEIKINAME Jus, Sandra Virbukiene, įvykdžius „eTwinning“ projektą. Dėkojame, kad pateikėte paraišką Nacionaliniam kokybės ženkleliui (toliau – NKŽ) gauti. Tai – pirmoji Jūsų teikiama paraiška NKŽ gauti. Sveikiname!
Pirmiausia džiaugiamės, kad jau įgyvendinote 1 projektą ir kaupiate tarptautinių virtualaus bendradarbiavimo projektų patirtį. Ačiū Jums. Vertinant Jūsų asmeninį indėlį Jums taikomi pradedančio projektų vadovo veiklos vertinimo kriterijais.
Įvertinę projekto TwinSpace (toliau – TwSp) ir NKŽ paraiškos turinį, teikime projekto įgyvendinimo analizę ir pasiūlymus pagal projekto veiklos kokybės vertinimo sritis:
Jūs dalyvavote projekte, kuriame dauguma veiklų įgyvendintos tinkamai. Ačiū. Surinkus pakankamą balų skaičių, Jums suteikiamas NKŽ už projektą „Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokose /world universities to schools“. Sveikiname!
Nuoširdžiai dėkojame, kad vykdote tarptautinio virtualaus bendradarbiavimo projekto „eTwinning“ projektus. Linkime Jums ilgos ir produktyvios draugystės su programa!
Pagarbiai,
tarptautinio virtualaus bendradarbiavimo
projekto „eTwinning“ komanda
NACIONALINIAI eTWINING APDOVANOJIMAI 2022
Rugpjūčio 25 d. popietę į nacionalinių „eTwinning“ apdovanojimų šventę Vilniuje, viešbutyje „Radisson Blu Lietuva Hotel“, rinkosi aktyviausi programos „eTwinning“ bendruomenės nariai. Iškilmingoje ceremonijoje Nacionaliniais kokybės ženkleliai įteikti mūsų gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytojai Laimutei Litvinskienei ir socialinei pedagogei Sandrai Dobrovolskei, vykdžiusioms programos „eTwinning“ projektus 2021-2022 mokslo metais. Kokybės ženklelis – tai konkretus pripažinimas mokytojams ir mokykloms, kad jų eTwinning veikla pasiekė aukštą lygį.
NACIONALINIAI eTWINING APDOVANOJIMAI 2021
Rugpjūčio 25 dieną VU Kairėnų botanikos sode Švietimo mainų paramos fondo organizuojamų kasmetinių programos „eTwinning“ apdovanojimų ceremonijoje buvo įteiktas Nacionalinis kokybės ženklelis gimnazijos socialinei pedagogei Sandrai Virbukienei už 2020-2021 m. m. vykdytas veiklas kartu su partneriais iš Kauno miesto ir rajono mokyklų eTwining projekte "Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų bei kitų dalykų pamokose". Renginyje tarp 150 dalyvių - vykdyto projekto koordinatorės Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė Kristina Grigaitė - Bliūmienė, l/d "Linelis" direktorė dr. Asta Tamušauskaitė, partnerė iš KTU Vaižganto progimnazijos mokytoja Jūratė Valančauskiene ir gimnazijos direktorius Ričardas Saltonas.
Dėkoju mokytojoms Eglei Simonaitienei, Eglei Linkevičiūtei, Ingridai Subačienei, Danguolei Gudžiuvienei už bendradarbiavimą vykdant projektą.
Projekto koordinatorė gimnazijoje Laimutė Litvinskienė